T-shirtar??

Sälj, köp eller byt dina Eddie Meduza prylar här
Post Reply
Andreas
Helgfyllo
Posts: 188
Joined: 01 Jul 2006, 18:23
Location: Säffle

T-shirtar??

Post by Andreas »

Nån som vet hur mkt det finns av den t-shirten där det står på ryggen, detta är min rygg!Ta mej inte i röven!!!från -92 tror ja.Och Promotiontröjan för Griståget-turnén??
2meterhansson
Obotlig alkoholist
Posts: 989
Joined: 18 Jun 2006, 10:43
Location: Lima

T-shirtar??

Post by 2meterhansson »

Jag köpte min kuken står -92 t-shirt på en spelning och ett tiotal av mina kompisar gjorde det oxå och jag tror mig minnas att det låg en stor hög på bordet där jag köpte den. Så den är nog inte allt för ovanlig.
Andreas
Helgfyllo
Posts: 188
Joined: 01 Jul 2006, 18:23
Location: Säffle

T-shirtar??

Post by Andreas »

Aha ok.. Image
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

T-shirtar??

Post by Långis »

Jag har sett den nån enstaka gång på tradera. Skulle tro att de som äger den vill nog inte sälja... lite synd, för jag skulel vilja ha den tröjan...

Image
Image
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

T-shirtar??

Post by wiking »

Är det någon mer än jag som tycker att Eddie t-shirts och andra saker som säljs nu för tiden är jävligt tråkiga? Tänker speciellt på eddiemeduza.se, det enda trycket dom har är ju i stort sett webbadressen. Jag tycker inte speciellt mycket om Eddie kläderna på noshame.se häller. Fanns det inte motiv med Palten teckningar att köpa någonstans? Kanske inte finns kvar längre... Borde finnas mer saker att köpa, halsdukar, klistermärken och sånt som fanns på 80-talet.
Eddie
Obotlig alkoholist
Posts: 894
Joined: 14 Dec 2004, 13:32
Location: Strängnäs

T-shirtar??

Post by Eddie »

Jodå jägarn säljer sina t-shirts med paltenritade motiv fortfarande. Han tänkte göra nya när de har sålts slut har han sagt.
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

T-shirtar??

Post by wiking »

Eddie wrote:Jodå jägarn säljer sina t-shirts med paltenritade motiv fortfarande. Han tänkte göra nya när de har sålts slut har han sagt.
Finns det någon sida på nätet jag kan köpa dom?
elo
Periodare
Posts: 362
Joined: 21 Mar 2005, 17:20
Location: Färila

T-shirtar??

Post by elo »

http://web.telia.com/~u14209224/tshirts.htm förmodar jag.
Blev inte Jägarn tvungen att sälja en bil för att få råd att betala Palten för teckningarna föressten?
Last edited by elo on 28 Jul 2006, 23:12, edited 1 time in total.
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

T-shirtar??

Post by Långis »

Elo wrote:http://web.telia.com/~u14209224/tshirts.htm förmodar jag.
Blev inte Jägarn tvungen att sälja en bil för att få råd att betala Palten för teckningarna föressten?
jo, jag har för mig det. Men han lyckades inte sälja nog mycket för att få igen pengarna, har jag för mig. Han överskattade marknaden lite...
jaggare
Helgfyllo
Posts: 147
Joined: 25 Oct 2005, 04:03
Location: Tranås

T-shirtar??

Post by jaggare »

Ja, ja, jo... Eftersom det är så många frågetäcken angånde den storkukade jägarn så... hihihi.
Ja, nä.. skämt och sidå så ska ni få en liten liten historia ni kan KNULLA till... har ni ingen att knulla med så får ni väl sitta och runka.

Sagan om dom jävla t-shirtarna!
Det var en gång 400 jävla t-shirtar jag fick väl sold ungifär hälften av dom och så tänkte jag kränga en del på marknader men.. dom stod strateget placerade i källaren. I våningen över där vi bodde stod det ett 620 liters akvarium... ja.. ni har redan räknat ut rästen av sagan va? Jag har inte öppnat och tittat i lådorna sedan det hände... och jag vill inte göra det heller. End of story.
jaggare
Helgfyllo
Posts: 147
Joined: 25 Oct 2005, 04:03
Location: Tranås

T-shirtar??

Post by jaggare »

HELVETE vad jag stavar fint. Det är så en neger kan blekna.
Errol
Glad amatör
Posts: 45
Joined: 05 Jan 2006, 09:40
Location: småland

T-shirtar??

Post by Errol »

jag ser inget nöje i köpa nya kläder.

det är på nått sätt "kult" att ha gamla tröjor som eddie själv gjort,¨sålde osv. de NoShame säljer känns billigt på nått sätt, som vilken pirat-plagiat som helst.

dom är oftast lite löjliga, typ "YEAH rebels wow. kolla amerikansk stil" wanna be raggare typ.

dock såg jag
någon på meduzaclub http://www.meduzaclub.net/
några snygga stilrena T-shirtar i samma stil som Dragspelsklassiker. samma porträtt av errol.
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

T-shirtar??

Post by wiking »

När jag gjorde lumpen sp var jag piasava-jägare, så jag delade ut post och kopierade papper åt folk. Men man kunde också göra t-shirts där, så jag gjorde en egen Börje Lundins kräftkalas t-shirt. Den blev faktiskt riktigt bra, ångrar på att jag inte tog ett kort på den och förevigade den. Hadde den på mej första gången jag såg eddie live, han såg den nog för jag stog längst fram och när han spelat klart och han skulle gå av scenen så tog han och hand hälsade (hter det så?) på mej när han gick förbi. Nästan lite religöst det här Image
Post Reply