Undran om värde på en tröja jag har

Sälj, köp eller byt dina Eddie Meduza prylar här
Post Reply
drjohanzon
Glad amatör
Posts: 2
Joined: 29 Dec 2006, 05:28
Location: Göteborg

Undran om värde på en tröja jag har

Post by drjohanzon »

Hallå på er.

Jag har en tröja som Eddie skrev "suga rövhål är gott" på både fram och baksida, det står även "Eddie rules O.K".

Nån som vet vad den skulle kunna vara värd?

Mvh Dr Johanzon
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Undran om värde på en tröja jag har

Post by E-M »

Det beror ju väldigt mycket på vem som köper den. Om det är som du säger att Eddie himself har skrivit det så skulle säkert ett hängivet Eddiefan kunna pröjsa 1500kr och uppåt.

Jag personligen är inte så mycket för sådant som Eddie har skrivit till andra, jag vill att om det t.ex. är en autorgraf så ska Eddie har skrivit den till mig om den ska vara riktigt värdefull.
2meterhansson
Obotlig alkoholist
Posts: 989
Joined: 18 Jun 2006, 10:43
Location: Lima

Undran om värde på en tröja jag har

Post by 2meterhansson »

Dr Johanzon wrote:Jag har en tröja som Eddie skrev "suga rövhål är gott" på både fram och baksida, det står även "Eddie rules O.K".

Nån som vet vad den skulle kunna vara värd?
Den är värd 857:50kr ImageNej då, men tröjan är ju definitivt värd mer för dig än för någon annan, det går inte att säga något exakt värde för den. Lägg upp den på tradera, så får du se. Men jag hade då haft den kvar.
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Undran om värde på en tröja jag har

Post by Långis »

Jag har aldrig sett den tröjan på bild ens, men vet att den bland annat såldes på turnén -82 då det finns en scarf med samma text.

Tröjan skulle jag behålla om jag var du, men skulle jag köpa den så är 1000 absolut inga problem för mig. Tror jag. Beror lite på skick och så...
Last edited by Långis on 29 Dec 2006, 21:26, edited 1 time in total.
drjohanzon
Glad amatör
Posts: 2
Joined: 29 Dec 2006, 05:28
Location: Göteborg

Undran om värde på en tröja jag har

Post by drjohanzon »

Tack så mycket för era svar.

Den är värd mycket för mig och jag skulle alrdig falla mig in att sälja den, men alltid kul att veta vad nån annan skulle betala.

Mvh Dr Johanzon

www.drjohanzon.se
Post Reply