West a fool away

Sälj, köp eller byt dina Eddie Meduza prylar här
Post Reply
2meterhansson
Obotlig alkoholist
Posts: 989
Joined: 18 Jun 2006, 10:43
Location: Lima

West a fool away

Post by 2meterhansson »

Nu är det så här att jag trodde jag köpte den lagliga versionen på internet men jag fick den stoppade versionen. Så nu har jag 3 ex av den stoppade. Är det någon som vill byta den lagliga mot den stoppade. Skivan är i bra skick inga repor eller hack så vitt jag har hört. fodralet är vg+. Kan även tänka mig byta mot något annat.
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

West a fool away

Post by E-M »

3 ex, det var inte dåligt Image
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

West a fool away

Post by uy »

Men den lagliga är faktiskt mer ovanlig. Så får du tag på tre ex av den också är jag väldigt imponerad.
Skitarna ska va' lika långa i år
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

West a fool away

Post by overkill »

Det är rätt lustigt att den stoppade är nästan lika vanlig/ovanlig som den lagliga. Överlag ganska sällan man ser nån av versionerna faktiskt.

Rent logiskt så borde ju den stoppade vara typ 100 gånger ovanligare än den lagliga, eftersom den stoppade bara hann säljas i några dar. Fast å andra sidan kanske många köpte skivan när den kom ut och under dom dagarna kanske några 500-1000 ex hann säljas. Eddie var ju trots allt ganska stor vid denna tidpunkt.
Jag själv har ett ex av varje, har haft ett till av den lagliga som jag bytte bort. Om jag ser den lagliga nån gång så kniper jag den.
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

West a fool away

Post by overkill »

Jag fann ett ex av West A Fool Away i en affär igår för 55 kr, trodde det var den lagliga men det var faktiskt den olagliga med Heil Hitler-låten. Så nu har jag 2 av den olagliga och 1 av den lagliga Image
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

West a fool away

Post by overkill »

Den lagliga versionen (alltså UTAN Heil Hitler-låten) ligger uppe nu på Tradera. Var väl nån/några här som saknade den. Passa på, inget man ser varje dag faktiskt.
Post Reply