Vräka i sig mat - Hur mycket behöver ni?

Snacka om vad som helst.

Moderator: hakan

ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Vräka i sig mat - Hur mycket behöver ni?

Post by ozzman »

Jag måste fråga herrarna som tycker om slaktavfall om det bara är blodpudding som faller er på läppen eller om ni äter andra intressanta saker också såsom klövar, senor, magsäck, urinblåsor och annat smask?

Blodpudding är ett djävulens verktyg och inget gott har någonsin haft sin uppkomst genom blodpudding.

Jag dömer blodpudding till evig fördömelse.

gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Vräka i sig mat - Hur mycket behöver ni?

Post by gammalhardrockare »

Jag har smakat på blodpudding, smakade väl inte så illa men jag kan fan inte äta det ändå. Jag vet ju vad det består utav.
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Vräka i sig mat - Hur mycket behöver ni?

Post by gammalhardrockare »

Hellboy:
rocker: vad tror du det är i falukorv?
Jag har jobbat på charkfabrik och det är inte den skiten i falukorven som folk tror. Den korven man ska akta sig för är den där gråa "Hackkorven" eller va fan den nu hette? Den skulle jag aldrig köpa!
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Vräka i sig mat - Hur mycket behöver ni?

Post by ozzman »

on 02/07/2005 at 23:11:15, GammalHardrockare wrote:Hellboy:



Jag har jobbat på charkfabrik och det är inte den skiten i falukorven som folk tror. Den korven man ska akta sig för är den där gråa "Hackkorven" eller va fan den nu hette? Den skulle jag aldrig köpa! [/quote]

Falukorven är väl den matprodukt i Sverige som är mest märkesskyddad vad gäller vad den får innehålla för att få kallas falukorv.
Däremot kan jag tänka mej att vissa avarter som lunchfalu, lantfalu och dylikt innehåller en massa sörja.

Riktigt dåliga matvaror tror jag benämns som blodpudding.
Post Reply