Sista spiken i Moder Sveas kista

Politiska diskussioner
Post Reply
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Sista spiken i Moder Sveas kista

Post by wiking »

ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Sista spiken i Moder Sveas kista

Post by ozzman »

Menar du att det går åt helvete för Sverige om man fortsätter att förbjuda sådant här Image
"Offentlig uppmaning till våld eller hat.
Offentliga förolämpningar eller hot.
Offentligt urskuldande av folkmord och brott mot mänskligheten enligt definitionen i stadgan för Internationella brottmålsdomstolen.
Offentlig spridning eller distribution av skrifter, bilder eller annat material som innehåller uttryck för rasism eller främlingsfientlighet."

wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Sista spiken i Moder Sveas kista

Post by wiking »

Givetvis, lagarna är riktade mot vita. Lagarna är lika luddiga som hmf lagen, så förmodligen blir det kriminellt att vara invandrar kritisk. Ett förbud mot SD skulle passa Mona Muslim och dom andra landsförrädarna fint strax före nästa val.
När man inte trodde att yttrandefriheten skulle bli mer inskränkt så kommer detta. Att det blir olagligt att förneka förintelsen räknar jag med och har gjort ett tag, men detta trodde jag inte
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Sista spiken i Moder Sveas kista

Post by ozzman »

Det jag störde mej på i informationen på sidan du länkade till var att främlingsfientlighet skulle räknas som en försvårande omständighet vid utdömande av straff för begångan brott.
Brott skall naturligtvsi bedömas likadant om det så är Kalle Skinnboll, Ahmed eller bögsylvester som begått brottet i fråga.
Post Reply