Mot Salem....

Politiska diskussioner
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Mot Salem....

Post by rex »

on 12/09/2007 at 21:16:35, Josey Wales wrote:Åh ja, nog finns det bra många killar som gärna spöar skyltfönster och skolgårdar även hos nassarna. [/quote]

Kan nog hända,hos de yngre förmågorna......men i de fallen spelar det nog ingen roll vilken "ideologi" man erkänner sig till,vanlig ungdomlig skadegörelse helt enkelt,vilket är illa nog.

Men fakta i målet är trots allt att när det kommer till att visa upp sig själva och sina åsikter i några allmänna sammanhang så har de inte allmän ödeläggelse som paradnummer som AFA/V folket har.

Sen kan man tycka vad man vill om alla extrema ideologier,som jag tidigare sagt: Ideologier fördummar!

ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Mot Salem....

Post by ozzman »

Rex:

Nej, AFA och liknande är ju endast ute efter att förstöra.
Nassarna har ju i alla fall en politisk agenda, hur unken den agendan nu än är.
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Mot Salem....

Post by rex »

on 12/10/2007 at 11:01:45, Josey Wales wrote:Rex:

Nej, AFA och liknande är ju endast ute efter att förstöra.
Nassarna har ju i alla fall en politisk agenda, hur unken den agendan nu än är. [/quote]

Ja då ser vi det ungefär på samma sätt.
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Mot Salem....

Post by ozzman »

on 12/10/2007 at 11:36:17, rex wrote:Ja då ser vi det ungefär på samma sätt. [/quote]

Tråkigt nog ja Image
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Mot Salem....

Post by gammalhardrockare »

Josey Wales:
Nassarna har ju i alla fall en politisk agenda, hur unken den agendan nu än är.
Men va fan... Jag såg dig ju i Salem! Du gick först i tåget med svenska flaggan som en lans framför dig och vrålade "Ras mot ras!"
De fick ju för fan vara fyra poliser för att få in dig i polispiketen efter att du hade försökt att äntra scenen där någon från fem-i-tolvrörelsen försökte att dämpa den hätska stämningen.
Du det sista jag hörde innan polisen slog igen dörrarna var att du skrek något om rasförräderi och judarnas infiltration av den svenska poliskåren.

Har du inte börjat dra din lilla högergrej lite väl långt nu tycker du?
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Mot Salem....

Post by rex »

on 12/10/2007 at 13:02:44, Josey Wales wrote:Tråkigt nog ja Image [/quote]

Deppa inte för det....du känner ju mej,med lite övertalning svänger det fort Image
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Mot Salem....

Post by ozzman »

on 12/10/2007 at 21:00:58, GammalHardrockare wrote:Josey Wales:



Men va fan... Jag såg dig ju i Salem! Du gick först i tåget med svenska flaggan som en lans framför dig och vrålade "Ras mot ras!"
De fick ju för fan vara fyra poliser för att få in dig i polispiketen efter att du hade försökt att äntra scenen där någon från fem-i-tolvrörelsen försökte att dämpa den hätska stämningen.
Du det sista jag hörde innan polisen slog igen dörrarna var att du skrek något om rasförräderi och judarnas infiltration av den svenska poliskåren.

Har du inte börjat dra din lilla högergrej lite väl långt nu tycker du? [/quote]

Vafalls, satans bolsjevikpåstående, jag förnekar allt om någon inblandning i demonstrationer eller andra tecken på simpel pöbelmentalitet
Det var däremot jag som satt på punschverandan med en konjak framför mej och en fet cigarr i mungipan medan jag tillsammans med mina vänner disponenten, konsuln och patron ivrigt fördömde i tur och ordning, allmän rösträtt, folkskolan, 5-dagars arbetsvecka och tvåkammarriksdagens avskaffande.
Post Reply