Hur mycket / ofta lyssnar ni?

Diskutera Låtarna
MeduzaRaggarn
Glad amatör
Posts: 20
Joined: 15 Nov 2007, 12:13
Location: Norsjö, Västerbotten

Hur mycket / ofta lyssnar ni?

Post by MeduzaRaggarn »

jag lyssnar på eddie dagligen Image lyssnar jag int på eddie så lyssnar jag på rockabilly, pshycobilly, vikingarock och hårdrock och hårdrock då menar jag riktig hårdrock typ twisted sister. kiss och sånna gamla grupper Image blir nyare hårdrock som t.ex. hammerfall och nightwish ibland Image
Last edited by MeduzaRaggarn on 03 Dec 2007, 01:13, edited 1 time in total.
Andreas
Helgfyllo
Posts: 188
Joined: 01 Jul 2006, 18:23
Location: Säffle

Hur mycket / ofta lyssnar ni?

Post by Andreas »

Jag lyssnar på Eddie och vikingarock varje dag,lyssnar nästan bara på svensk musik,enda undantaget är Oi! Image
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Hur mycket / ofta lyssnar ni?

Post by ozzman »

Mest 70-80 tals metal. Men jag brukat toppa upp spelaren med lite Eddie till och från.
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Hur mycket / ofta lyssnar ni?

Post by E-M »

JW:

Åfan, trodde inte att du lyssnade på herr Meduza? Lysnnat länge?
raggarjojje
Obotlig alkoholist
Posts: 522
Joined: 16 Oct 2007, 10:11
Contact:

Hur mycket / ofta lyssnar ni?

Post by raggarjojje »

Jag lyssnar varje dag på Eddie Meduza. Men jag lyssnar även på rockabilly, psychobilly, hårdrock, vikingarock och könsrock.
errrol
Obotlig alkoholist
Posts: 657
Joined: 15 Mar 2008, 03:20
Location: umeå

Hur mycket / ofta lyssnar ni?

Post by errrol »

varje dag och så ofta man får chansen
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Hur mycket / ofta lyssnar ni?

Post by ELN »

Jag lyssnar på flera Eddie låtar varje dag, minst. Jag har så mycket Eddie att de skulle kunna stå oavbrutet i drygt 3-4. Annars är det allt annat än hiphop åå deathmetal som gäller, typ Image Men mycket Status Quo, Cinderella, Ken Mellons med många flera, men ingen som slår Eddie den evige kungen! Image
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Hur mycket / ofta lyssnar ni?

Post by Långis »

on 05/07/2008 at 09:11:32, ELN wrote:Jag lyssnar på flera Eddie låtar varje dag, minst. Jag har så mycket Eddie att de skulle kunna stå oavbrutet i drygt 3-4. Annars är det allt annat än hiphop åå deathmetal som gäller, typ Image Men mycket Status Quo, Cinderella, Ken Mellons med många flera, men ingen som slår Eddie den evige kungen! Image [/quote]

Sant. Jag har tröttnat på mycket musik genom åren, men av nån anledning så tröttnar jag aldrig på Eddie...
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Hur mycket / ofta lyssnar ni?

Post by ELN »

Haha, de e gött de, jag kommer förhoppningsvis/troligtvis inte heller tröttna på Eddie Image Image
Post Reply