Jerry Springer.

Filmer och Tv-program diskuteras här
Post Reply
lumberjack
Levertransplanterad
Posts: 1204
Joined: 06 Dec 2004, 13:28
Location: Ja, inte hemma i alla fall.

Jerry Springer.

Post by lumberjack »

Jag avundas den smarta juden Jerry Springer som lyckas göra pengar på en massa mediakåta dårar. Jag antar att du hatar honom från och med nu när du vet hans börd.
lumberjack
Levertransplanterad
Posts: 1204
Joined: 06 Dec 2004, 13:28
Location: Ja, inte hemma i alla fall.

Jerry Springer.

Post by lumberjack »

grr wrote:Men amerikanerna runt om honom då? Dessa är, vare sig du vill inse det eller inte, fullständigt normala amerikaner.
Inser du att ett sånt uttalande gör dig till en typisk inskränkt och obildad Jerry Springer-gäst?
grr wrote:Tja, ifall han hatar mig så... Vilket han gör enligt hans religiösa skrift. Hade det inte varit för den/bortser han från den och inte hatar människor pga deras ursprung - hatar ej jag honom pga hans ursprung. Men just judar överlag har människor rätt att hata, inte pga att de är judar utan pga att de hatar icke-judar vilket jag tycker är förfärligt. Eller känner ni till många länder vars lagstiftning säger (för religiösa lagar är i dessa länder nästan viktigare än landets), att varje svensk bör mörda varje icke-svensk
Maken till trams har sällan skådats. Tror du på allvar på det du häver ur dig?
errrol
Obotlig alkoholist
Posts: 657
Joined: 15 Mar 2008, 03:20
Location: umeå

Jerry Springer.

Post by errrol »

va? är allt på riktigt? inte ett spel? eller teater? så riktiga idioter sitter med i detta skit ´program som är ett ett enda stort skit med en programledare som inté bryr sig Image Image, feta fula dumma amerikanerrrrr
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Jerry Springer.

Post by ELN »

grr wrote:Hehe, lite kul program när det spårar ur vilket det alltid gör. Och LumberJack, avundas du den IQ-nivå som tycks vara den gemene på deltagarna i programmet? Eller gillar du mer Oprah Winfrey, Dr Phil eller nåt annat ultra-amerikanskt!? Image
Jag älskar "Bullshit" med Penn & Teller Image
Post Reply