Var Eddies farfar polis?

Diskutera Eddie Meduzas texter
Post Reply
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Var Eddies farfar polis?

Post by ELN »

I både "Fete Norstedt" och "Fåntratt Shuffle" säger Eddie att han har en farfar som varit polis, ligger det nån värklighet bakom detImage
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Var Eddies farfar polis?

Post by E-M »

Det tror jag inte någon här vet till 100%. Har för mig att det diskuterats förut.

Eddie säger ju även i "Fåntratt shuffle" att hans farfar var polis.

Personligen tror jag att det lika gärna kan vara något påhittat som att det skulle vara sant – 50/50 med andra ord.

Edit: Just det ja, välkommen, ELN! Ser att du skriver så att fingrarna glöder, fortsätt med det. Hoppas att du ska trivas här på Meduzaland!
Last edited by E-M on 07 May 2008, 18:01, edited 1 time in total.
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Var Eddies farfar polis?

Post by ELN »

Ja om Eddie finns alltid nått intresant så jag kommer nog skriva tills de amputerar armarna på mig Image tack för välkomnandet föresten, alla är ju så trevliga här så jag vet inte vad...
PS. om du läser en gång till vad jag skrev så ser du att jag nämde både "Fete Norstedt" och "Fåntratt Shuffle" Image så de visste jag redan, men tack för infot, personligen vet ja inte vad jag ska tro, men för det stora nöjets skull, tror jag lite mer på att hans farfar var polis...
//Danne I Dasset
jaggare
Helgfyllo
Posts: 147
Joined: 25 Oct 2005, 04:03
Location: Tranås

Var Eddies farfar polis?

Post by jaggare »

Jag vet inte det heller till 100% att det stämmer ...Jag vet det till 200%! Lär er det att, ALLT eddie säger är sant. Han har inte ett jävla fakta-fel i varken sketcher mellansnack eller låtar. Ni kan kolla upp vad ni vill han har sagt och det stämmer, jag lovar er.
Post Reply