KingMeduza

Presentera er själva här
kingmeduza
Helgfyllo
Posts: 239
Joined: 08 Dec 2006, 08:10
Contact:

KingMeduza

Post by kingmeduza »

Image Image Image Image man känner sig som en dåre ibland Image Image

Kul att du hitta min hemsida... där kommer dina gamla prylar att hamna så småningen om... Image
User avatar
sten1972
Periodare
Posts: 288
Joined: 08 Sep 2008, 11:37
Location: Swärrje

KingMeduza

Post by sten1972 »

Känns fint att veta att dom får ett nytt värdigt hem.
Men hur många exemplar behöver du av kassetternaImage?
kingmeduza
Helgfyllo
Posts: 239
Joined: 08 Dec 2006, 08:10
Contact:

KingMeduza

Post by kingmeduza »

Tackar!!

Jag kommer och byta mina till dina gamla kasetter i samlingen som du säkert förstår Image sen kommer jag lägga resten till en liten egen "Palten" samling Image

Jag har mycket nytt som ska ut på sidan, men min xp dator har tackat för sig, så jag kan inte greja med min sida med oprativsystemet vista som är i denna dator..

Du får gå in på sidan och tända ett ljus! Image det är det enda jag kan fixa på sidan.
User avatar
sten1972
Periodare
Posts: 288
Joined: 08 Sep 2008, 11:37
Location: Swärrje

KingMeduza

Post by sten1972 »

Du kanske skulle byta program till att göra din hemsida. Frontpage borde väl funka i Vista också t.ex.
Jag har gjort mina hemsidor i Frontpage Express. Denna t.ex.:
http://go.to/kissinswedish

E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

KingMeduza

Post by E-M »

KingMeduza:

Du får lära dig sitta och hårdknacka koden Image

Lär dig HTML, PHP, MySQL, CSS och Java så kan du göra det mesta.

Edit: MySQL är ju inget språk direkt. Borde snarare skrivit SQL. Fast det finns ju i lite olika utförande beroende på vilken databashanterare man använder. MySQL är en utmärkt databashanterare.

Fattar inte riktigt varför jag skriver det här. Känns som att det spåra ur lite.
Last edited by E-M on 05 Oct 2008, 00:35, edited 1 time in total.
kingmeduza
Helgfyllo
Posts: 239
Joined: 08 Dec 2006, 08:10
Contact:

KingMeduza

Post by kingmeduza »

on 10/05/2008 at 00:26:09, Sten1972 wrote:Du kanske skulle byta program till att göra din hemsida. Frontpage borde väl funka i Vista också t.ex.
Jag har gjort mina hemsidor i Frontpage Express. Denna t.ex.:
http://go.to/kissinswedish

[/quote]
Min sida är byggd med Frontpage som inte går i vista, i denna dator finns publisher o den är för inveklad för mig Image
kingmeduza
Helgfyllo
Posts: 239
Joined: 08 Dec 2006, 08:10
Contact:

KingMeduza

Post by kingmeduza »

on 10/05/2008 at 00:31:19, E-M wrote:KingMeduza:

Du får lära dig sitta och hårdknacka koden Image

Lär dig HTML, PHP, MySQL, CSS och Java så kan du göra det mesta.

Edit: MySQL är ju inget språk direkt. Borde snarare skrivit SQL. Fast det finns ju i lite olika utförande beroende på vilken databashanterare man använder. MySQL är en utmärkt databashanterare.

Fattar inte riktigt varför jag skriver det här. Känns som att det spåra ur lite. [/quote]

Jo man skulle det igentligen, men när jag byggde sidan så hårdknackade jag huvet i bordet Image

HTML kör jag på min sida, MySQL databas har jag på forumet, tror det är byggt i PHP, Image men detta är för mycket för min hjärna Image Image, Men det skulle vara roligt om besökarna kunde tända ett ljus direkt på sidan.. det ska gå men jag kan inte det, detta med ettor o nollor Image Image
Post Reply