Republikanska föreningen - sickna miffon!

Politiska diskussioner
Post Reply
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Republikanska föreningen - sickna miffon!

Post by Långis »

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3147945.ab
Sicket trams

En sak har Josey rätt i - Aftonbladet är en skittidning. Att man ens nedlåter sig till att göra en artikel om detta är skamligt.

Vem prinsen penetrerar ska vi ge blanka fasen i och hennes politiska ståndpunkt och engagemang är totalt irelevant i sammanhanget. Hon får vara glädjeflicka om hons så vill - vi har ite med det att göra.

Och vad är det för idioter som hamnat i den Republikanska föreningen? Jag hoppas att en stor del av medlemmarna säger upp sitt medlemskap efter att ha läst följande uttalande:
Men Emma Pernald är ju inte ens ingift i kungafamiljen, borde inte hon få bestämma själv vilka uppdrag hon tar?

– Jag tycker inte det verkar som om det är hon själv som har valt det här. I stället tror jag det är kungahuset som har sett till att det blivit så här för att visa välvilja mot moderaterna, säger Hillevi Larsson.
Last edited by Långis on 22 Aug 2008, 00:12, edited 1 time in total.
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Republikanska föreningen - sickna miffon!

Post by ozzman »

Joru, i den föreningen gömmer sej en stor del av begåvningsreserven. Spritgudrun är också med på ett hörn om jag inte missminner mej.
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Republikanska föreningen - sickna miffon!

Post by gammalhardrockare »

Jag hatar kungahuset men så fan att jag lierar mig med vänsterflummare och nyliberaler för att bli av med skiten!

Förresten, såg ni kungajäveln i TV för ett tag sedan när han ondgjorde sig över vargarna? Image
Jag har sagt det tidigare och jag säger det igen: Karln är dum i huvudet! Alltså, riktigt jävla DUM. Han argumenterade ju som ett barn! Image
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Republikanska föreningen - sickna miffon!

Post by rex »

Jojo,torde väl vara uppenbart för alla att en hopplöst föråldrad institution som kungahuset borde förpassas till historien lämpligen genom folkomröstning,gärna tillsammans med Svenska kyrkan.
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Republikanska föreningen - sickna miffon!

Post by gammalhardrockare »

Rex:

Svenskar kyrkan avvecklas? Är du dum på riktigt? Det är ju det sista vi har kvar av Sverige och civilisationen. Vill du helt sopa banan för islam?
Däremot borde Svenska Kyrkan gå tillbaka till de gamla fina värderingarna, det håller jag med om.
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Republikanska föreningen - sickna miffon!

Post by rex »

Va? Jaså,jaha....är detta samme man som brukar skälla på kungahuset för förtryck och despotism genom århundradena?

Detsamma passar ganska bra in på kyrkan också vet du.

Är det några,förutom adeln som pressat svett och vånda ur folklagren genom åren så är det kyrkan.
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Republikanska föreningen - sickna miffon!

Post by gammalhardrockare »

Rex:

Ja, men de gjorde det för en god sak!
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Republikanska föreningen - sickna miffon!

Post by rex »

GammalHardrockare wrote:Rex:

Ja, men de gjorde det för en god sak!
HA! Ett väldigt tunt svar för att komma från dig,eller?
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Republikanska föreningen - sickna miffon!

Post by gammalhardrockare »

Rex:

Ja, jag orkar fan inte debattera just nu. Jag har fullt upp med seriös porrsurfning!
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Republikanska föreningen - sickna miffon!

Post by rex »

Jaha,walkover då alltså,knepigt för en förmodat seriös debattör som du?
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Republikanska föreningen - sickna miffon!

Post by ELN »

Kungahuset har ju själv valt att inte ha någon politisk ståndpunkt. Och om nån stackars sate ska gå och bli ihop med nån från de där huset så ska väll inte hon fråntvingas sina politiska aktiviteter. I övrigt så håller jag med Långis Image
Post Reply