Volbeat

Diskutera musik i alla former i detta forum
Post Reply
sagofarbrorn
Helgfyllo
Posts: 67
Joined: 17 Feb 2007, 07:11

Volbeat

Post by sagofarbrorn »

Någon som gillar dessa killar? Är nog det bästa som finns just nu. Underbar unik blanding av hårdrock, rock'n'roll, country och punk.
Om inte ni hört dom så gör det.
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Volbeat

Post by uy »

Har aldrig hör dem, tyvärr. Däremot vet jag att det finns en pokemon som heter Volbeat.
Image
Skitarna ska va' lika långa i år
Eddieforever90
Glad amatör
Posts: 6
Joined: 29 Nov 2007, 17:14
Location: Molkom

Volbeat

Post by Eddieforever90 »

Mja jag tycker det låter rent av skit! Hittar ingen låt av dom som man kan lyssna på... Är ju samma som för hårdrocken att det finns en ny sorts jävla fjortis Rock som av någon anledning också kallas hårdrock.. Samma sak här fast nu äre en larvig stil av Rockabillyn de är ett rent helvete nu har det kommit fjortis Rockabilly fy fan nästan så man snart gråter! Volbeat är ena jävla töntar som låter som de där jävla Takida fast med ståbas...
errrol
Obotlig alkoholist
Posts: 657
Joined: 15 Mar 2008, 03:20
Location: umeå

Volbeat

Post by errrol »

Eddieforever90 wrote:Mja jag tycker det låter rent av skit! Hittar ingen låt av dom som man kan lyssna på... Är ju samma som för hårdrocken att det finns en ny sorts jävla fjortis Rock som av någon anledning också kallas hårdrock.. Samma sak här fast nu äre en larvig stil av Rockabillyn de är ett rent helvete nu har det kommit fjortis Rockabilly fy fan nästan så man snart gråter! Volbeat är ena jävla töntar som låter som de där jävla Takida fast med ståbas...
som jonash brother som tror att dom spelar rok men spelar bara nåt skiy
Post Reply