Chattkväll??

Diskutera allt som rör forumet här
retepnoslack
Levertransplanterad
Posts: 1503
Joined: 01 Dec 2004, 14:34
Location: Åmål, Dalslands enda stad.
Contact:

Chattkväll??

Post by retepnoslack »

Nu missade jag "chattkvällen", men får försöka vara med nästa gång. Ni verkar ju ha ganska skôj på era små sessioner.

En limerick skall ha ett ortsnamn med i översta raden, som andra radens sista ord skall rimma på. Annars var det fina skriverier. Ja, det är inte JAG, som har hittat på, att det skall vara så! Det har alltid varit så! Vadå? Besserwisser? Jag? Bara för, att jag...hrm... Jaha, skriv vad ni vill då. De struntar väl JAG i. Image

"ELN" ligger verkligen i på postningsfronten. Han är bara, på ett halvår, drygt hundra postningar ifrån det antalet, som jag lyckats leverera på FYRA år. Puh!
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Chattkväll??

Post by uy »

Vi får säga åt Jungbacken att han skickar ut ett nyhetsbrev till medlemarna nästa gång, så fler kommer ihåg. Image
Skitarna ska va' lika långa i år
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Chattkväll??

Post by Jungbacka Erik »

on 10/11/2008 at 15:32:50, uy wrote:Vi får säga åt Jungbacken att han skickar ut ett nyhetsbrev till medlemarna nästa gång, så fler kommer ihåg. Image [/quote]Det får nog bli så.
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Chattkväll??

Post by ELN »

on 10/10/2008 at 19:11:43, RetepNoslack wrote:Nu missade jag "chattkvällen", men får försöka vara med nästa gång. Ni verkar ju ha ganska skôj på era små sessioner.

En limerick skall ha ett ortsnamn med i översta raden, som andra radens sista ord skall rimma på. Annars var det fina skriverier. Ja, det är inte JAG, som har hittat på, att det skall vara så! Det har alltid varit så! Vadå? Besserwisser? Jag? Bara för, att jag...hrm... Jaha, skriv vad ni vill då. De struntar väl JAG i. Image

"ELN" ligger verkligen i på postningsfronten. Han är bara, på ett halvår, drygt hundra postningar ifrån det antalet, som jag lyckats leverera på FYRA år. Puh! [/quote]Man lär sig nått nytt var dag som sig bör. Jag får väll döpa om det jag skriver till: limmeutanortsnamnrick

Ja klart fan det postas Image
User avatar
Javlar
Helgfyllo
Posts: 71
Joined: 14 Sep 2008, 12:32

Chattkväll??

Post by Javlar »

Skulle man kört igång en ny chattkväll till den 17:e kanske?
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Chattkväll??

Post by Jungbacka Erik »

17 funkar för mig. Hur är det med ni andra?
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Chattkväll??

Post by E-M »

Det fungerar bra för mig bara det blir framåt kvällning.
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Chattkväll??

Post by uy »

Tror det funkar för mig med Image
Skitarna ska va' lika långa i år
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Chattkväll??

Post by wiking »

Vart är chatten då?
Ska försöka komma ihåg det denna gång.
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Chattkväll??

Post by Långis »

Jomen, jag jobbar då, men på kvällen går det!
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Chattkväll??

Post by E-M »

Det verkar ju som att många kan. Men ska vi säga runt kl. 19.00 den 17 juni (det är en onsdag)?

Jag ska skriva det med versaler i min almanacka, tänker inte missa en chatt-kväll till. Har missat ALLA och har varit medlem i snart fyra år Image

Envåldshärskare:

Men om ingen annan protesterar så kan väl du klistra tråden och skriva upp datum och tid? Så har vi det spikat!
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Chattkväll??

Post by Jungbacka Erik »

Den 17:nde kl 19.00 är härmed fastslaget. själv kommer jag att titta in ca 20.00 utrustad med några pilsner. Förbereden eder på en trevlig afton med givande diskussioner och synkroniserad allsång. ELN du räknar väl igång allsången som vanligt?
Post Reply