Hellfueled!

Diskutera musik i alla former i detta forum
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Hellfueled!

Post by gammalhardrockare »

Rex:

Frågan är ju då vad engelska har på ett svenskspråkigt forum med svenskspråkiga medlemmar i Sverige har att göra?
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Hellfueled!

Post by rex »

GammalHardrockare wrote:Rex:

Frågan är ju då vad engelska har på ett svenskspråkigt forum med svenskspråkiga medlemmar i Sverige har att göra?
Bli inte desperat nu......
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Hellfueled!

Post by ozzman »

GammalHardrockare wrote:Rex:

Frågan är ju då vad engelska har på ett svenskspråkigt forum med svenskspråkiga medlemmar i Sverige har att göra?
Bodde inte du i en "flat"? Eller kanske du hade hyrt din lägenhet av en flat(a)?
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Hellfueled!

Post by gammalhardrockare »

Ozzman:

Jag vet men jag har för mig att jag erkände mitt misstag. Jag skrev "flat" av ren lathet istället för lägenhet som innehåller fler bokstäver helt enkelt. Men det var dumt, det erkänner jag. Jag gav Rex öppet mål där och det ska inte upprepas.
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Hellfueled!

Post by rex »

hellboy wrote:det är klart att snöskottaren skall lägga sig i Image
Sottaren Image Jag hann se!
Last edited by rex on 16 Feb 2005, 00:26, edited 1 time in total.
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Hellfueled!

Post by ozzman »

hellboy wrote:det är klart att snöskottaren skall lägga sig i Image
Ja har man " The Plowking" som avatar så blir det lätt att man sorteras in i snösvängsfacket.
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Hellfueled!

Post by ozzman »

hellboy wrote:rex: se vad för något?
Antagligen felstavningen.
Jag skall inte vara lika låg och påpeka att "rallarstock" som du skrev i HH-tråden är ett ord och inte skall särskrivas, ooooops nu gjorde jag ju det i alla fall.
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Hellfueled!

Post by ozzman »

Lev du på Prate bay, det lär drö ja läng e inn an näs ta fa ta la fel skriv ning.
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Hellfueled!

Post by gammalhardrockare »

Nästa helg är det skivmässa i Örebro! Den ska ni väl inte missa?
Mässan är vid medborgarhuset mitt i stan. Går inte att missa om ni tar sikte mot krämarhusen (De två stora höghusen mitt i stan).
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Hellfueled!

Post by gammalhardrockare »

Hellboy:

Den dagen jag närmar mig stånden med sådan där "dödsmetall" eller va fan det kallas så ska jag självmant begära mig in för en omfattande elchocksbehandling.
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Hellfueled!

Post by gammalhardrockare »

Hellboy:

Nej, jag skrev ju det, jag lyssnar inte på något överhuvudtaget som är producerat efter 90. I min värld så dog musiken då, radion tystnade och skivförsäljningen upphörde.
Jag lyssnar bara på musik som är producerad från 67 till 90. Eller 91 förresten eftersom AC/DC släppte sin sista hit då, Thunderstruck.
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Hellfueled!

Post by ozzman »

GammalHardrockare wrote:Hellboy:

Nej, jag skrev ju det, jag lyssnar inte på något överhuvudtaget som är producerat efter 90. I min värld så dog musiken då, radion tystnade och skivförsäljningen upphörde.
Jag lyssnar bara på musik som är producerad från 67 till 90. Eller 91 förresten eftersom AC/DC släppte sin sista hit då, Thunderstruck.
Med en dåres envishet så fortsätter jag predika för att det finns åtminstonde en bra nyare skiva:

Och herren sade, öppnen edra öron för de ljuva toner som sammanställts av de engelska musikerna i den evigt väsignade rockorkestern Iron Maiden på deras evangelium Dance of death.
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Hellfueled!

Post by gammalhardrockare »

Ozzman:

Ok, jag gör ett litet undantag. Jag har precis skickat efter George Thorogoods senaste liveskiva från 03.
Post Reply