HI-FI

Snacka om vad som helst.

Moderator: hakan

ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

HI-FI

Post by ozzman »

Hakan:

Jag har druckit min beskärda del, och mer därtill, av hemkört i min ungdom.
Skall man bara ha ren vit sprit och blanda grogg på så finns inget som slår bra hemkört.

Men visst. En 25 årig highland park i en gammal colaflaska skulle nog göra succé
hakan
Obotlig alkoholist
Posts: 855
Joined: 08 Apr 2009, 12:03
Location: Göteborg

HI-FI

Post by hakan »

Jag har druckit min beskärda del, och mer därtill, av hemkört i min ungdom.
Skall man bara ha ren vit sprit och blanda grogg på så finns inget som slår bra hemkört.
Hemkört ser ingen klasskillnad. Jag har faktiskt själv bränt en gång i tiden, med en gammal FOA-kokare. Det blev ganska bra, jag försåg mina vänner med nedbrytande och fördärvande lösningsmedel ett helt år, och sponsrade samtidigt mitt eget alkoholmissbruk. Image

Highland Park 18 i en gammal ginger-ale flaska tror jag stenhårt på, en sån 50 cl pet-variant. =)

EDIT: för att inte bli off-topic i den här enda tråden som håller sig till ämnet; hur går det med din "hi-fi" ljudlimpa JW?
Last edited by hakan on 12 Oct 2009, 22:10, edited 1 time in total.
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

HI-FI

Post by ozzman »

Jotack, det går bra. Tackar som frågar.

När jag skall bygga ny dator så funderar jag på att köpa en mindre modell och ha som högtalare till datorn.
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

HI-FI

Post by ELN »

Nja, kan väl hålla med om att det inte är det vackraste som äntrat vår planet, men den fyller iallafall sin funktion och som det fan av "bonnmeck" jag är, tycker jag den är riktigt fräck Image Image Image
Post Reply