Pirates of the Caribbean

Filmer och Tv-program diskuteras här
Post Reply
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Pirates of the Caribbean

Post by ELN »

Grymt bra filmer tycker jag, och det är verkligen FILM och inget annat. Men de jag egentligen tänkte säga va att det kommer en ny 2011, 20 maj som preliminärt premiärdatum. Pirates of the Caribbean On Stranger Tides heter den och den tar vid där den tidigare slutade med jakten på ungdomens källa Image jag längtar...
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Pirates of the Caribbean

Post by Jungbacka Erik »

Trodde det bara skulle bli tre filmer men det är bara att tacka och ta emot. Tyckte mycket om dom tre första.
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Pirates of the Caribbean

Post by ELN »

Trodde med det va en trilogi men det kändes som slöseri med en bra filmserie att inte göra i alla fall en till. Det finns ju i alla fall ett väldigt bra upplägg i slutet av trean för en till. Image


Engelska wikipedia om filmen (bl.a annat roller och sånt, Depp ska ju i alla fall va med igen, hade ju inte gått annars heller men...) :http://en.wikipedia.org/wiki/Pirates_of ... nger_Tides

Och IMDb's sida, står ännu lite mer här: http://www.imdb.com/title/tt1298650/
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Pirates of the Caribbean

Post by Jungbacka Erik »

Utan Depp hade det nog varit meningslöst att göra ännu en film. Dom andra går nog att ersätta.
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Pirates of the Caribbean

Post by ELN »

Ja de e ju Depp som håller upp de lixom. Men barbossa och gänget skall va med igen, lixom den nya "svartskägg" och hans dotter som skall spelas av peneople cruze (eller hur i helvete de stavas") orlando bloom å nighly skall dock ej va med, och inte heller deras karraktärer då Image
Post Reply