Trist

Diskutera allt som rör forumet här
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Trist

Post by uy »

Jo, i boken har jag samlat texter jag skrivit om E. Hitler. Det är bland annat Julkalendern som jag postade här på forumet och lite nyskrivet också.

Omslaget har jag fortfarande inte kommit mig för att fråga om ännu, slarvig som jag är. Men jag får väl se om jag kommer ihåg det nästa gång vi ses.
Skitarna ska va' lika långa i år
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Trist

Post by ELN »

uy wrote:Kul! Tackar så mycket! Image Om du har vägarna förbi Älvdalen någon gång får du ta med boken och få den signerad också. Image
Jag får försöka ta mig dit vid tillfälle Image
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Trist

Post by ELN »

Tjohopp! Är de bara jag eller har forumet lite tappat glöden? P.g.a 24/7 arbete och tidvisavsaknad av internet så har jag inte kunnat vara här så mycket som önskvärt vore. Men nu skall jag flytta till egen lägenhet med eget nät och grejjer och närmare till jobbet så borde kunna kika inom oftare.

Tycker det blivit mindre snack på Eddie sidan, var ju en jävla aktivitet vad gällde undersökningar och framgrävande av historia och sånt. Sen i det övriga forumet har väl inte de 2 som fick igång mest här synts till på ett tag? Men om ett par veckor eller så, när jag fått internet ska jag försöka starta något här...

Ronka lungt så länge...
... eller va fan, ronka så pecken blö'r!!! Image
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Trist

Post by uy »

Ja, det är lite låg aktivitet just nu. Men sedan verkar Suddenlaunch ha serverproblem också, för ibland ligger forumet nere. Vi får hoppas det rättar till sig, och att det börjar skrivas mer snart. Hösten är ju ändå trots allt här nu.
Skitarna ska va' lika långa i år
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

Trist

Post by overkill »

Ja, medhåll om att aktiviteten är exremt låg just nu. Men sen jag reggade mig här 2005 så har här aldrig varit nån speciellt hög aktivitet, men visst har det stundtals varit en del folk här.
Själv har jag inte riktigt heller haft tiden på sista tiden att skriva nått.

Kul att du fått en egen lägenhet ELN!
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Trist

Post by ELN »

Herr Överdödare:

Jo förvisso har de kanske aldrig vart nån jättefart här, det var kanske bara jag som kom in mitt i en guldålder.

Tack med förresten, blir trevligt, ska dit och bo första gången ikväll så får vi se hur det blir med det hela.
BOB-blommorobin
Obotlig alkoholist
Posts: 581
Joined: 21 Jan 2010, 11:44
Location: Sweden : Västra Götaland

Trist

Post by BOB-blommorobin »

Jag loggar in rätt ofta, men folk är sega på att svara och man kan inte skriva hur mycket som hellst. Image
Jag kunde gjort allting 100 gånger bättre, men nu gjorde jag inte det.
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Trist

Post by ELN »

Fan blir inte att man kikar in så ofta som tänkt Image men när man väl är här är det alltid lika trevligt Image
Post Reply