bare å ladde ner och njute

Diskutera musik i alla former i detta forum
Post Reply
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

bare å ladde ner och njute

Post by ozzman »

http://expressen.se/index.jsp?a=238236

Vilken lycka, en riktig Gbgartists nya skiva att ladda ner nästan två veckor innan releasedatum Image

Rockarn och hellboy först i kön?

Last edited by ozzman on 07 Feb 2005, 14:44, edited 1 time in total.
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

bare å ladde ner och njute

Post by gammalhardrockare »

Ha! Haaa! Hoppas han förlorar duktigt med pengar på detta! Image
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

bare å ladde ner och njute

Post by ozzman »

GammalHardrockare wrote:Ha! Haaa! Hoppas han förlorar duktigt med pengar på detta! Image
Håkan Hellström, Meduzalands egen bitch.
Varför har just Håkan blivit den som förkroppsligar ondskan? Det finns ju en hel drös "artister" som är väl så usla som Gbs stolthet.
Hela jämra svenska Hip Hop-scenen och Tomas Ledin bl.a.
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

bare å ladde ner och njute

Post by Långis »

tala inte om tomas ledin, honom tål jag inte... (fast jag måste erkänna att man sjungit någon låt i allsång på nån fest nångång)
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

bare å ladde ner och njute

Post by ozzman »

Spekpanna:

Knivhuggarrock är genial och kan lätt klassas in bland dom Svenska klassikerna men resten, phjuu vilken dynga den mannen har fått ur sej.
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

bare å ladde ner och njute

Post by gammalhardrockare »

Ozzman:
Håkan Hellström, Meduzalands egen bitch.
Varför har just Håkan blivit den som förkroppsligar ondskan?
Jag tror att det beror på att snorungen inte kan sjunga helt enkelt, denna pipiga falsksång kombinerat med larviga dagispoplåtar och en oerhört fjantig framtoning gör helt enkelt att många skär tänder av ilska så fort de både hör och ser honom.
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

bare å ladde ner och njute

Post by ozzman »

GammalHardrockare wrote:Ozzman:



Jag tror att det beror på att snorungen inte kan sjunga helt enkelt, denna pipiga falsksång kombinerat med larviga dagispoplåtar och en oerhört fjantig framtoning gör helt enkelt att många skär tänder av ilska så fort de både hör och ser honom.
Ja det stämmer nog, det som fick mej att sälla mej till HH-hatarna var nog iaf. den fruktansvärda slakt han gjorde på Fred Åkerströms paradnummer "Jag ger dig min morgon" ("Visa vid vindens ängar" var inget vidare den heller).
Ger man sej på en sådant mästerverk till visa då jävlar vill det till att man har riktigt torrt på fötterna.
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

bare å ladde ner och njute

Post by gammalhardrockare »

Ozzman:
den fruktansvärda slakt han gjorde på Fred Åkerströms paradnummer "Jag ger dig min morgon"
Åh herregud! Gav han sig på den låten? Saknar tönten fullständigt varje form av självinsikt och självkritik? Tror han verkligen att han kan sjunga eller vad?
Hur i helvete kan en sådan fjant få skivkontrakt? Hur kan någon som inte kan sjunga överhuvudtaget ha ett sådant självförtroende så att han tror att han kan sjunga? Är det ingen som har sagt till honom det någon gång?
Byt jobb! Bli brevbärare, bussförare, programmerare eller va fan som helst men inte sångare för guds skull!
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

bare å ladde ner och njute

Post by Långis »

Tyvärr har man råkat höra några låtar från den där skivan och det var sannerligen inte vackert... Det skär i öronen och inte en ton blir rätt... fyfan så illa...
whonka
Periodare
Posts: 340
Joined: 21 Oct 2004, 09:46
Location: Jämtland

bare å ladde ner och njute

Post by whonka »

Rätt åt den jäveln!

Hoppas han förlorar massor med pengar på det!

Post Reply