Eddie i Radio Bohuslän

Allmän diskussion om Eddie Meduza
Post Reply
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Eddie i Radio Bohuslän

Post by ELN »

På de 15 minuter jag åker hem från jobbet råkade jag snappa upp detta. Dom sade att någon önskat Epa Traktorn med Matz Stefanz Med Lailaz, men råkade spela Eddies istället Image Image hade blivit smått kaos. Och då var dagens svenska klassiker Evert, MED EDDIE, och lite kuriosa och grejer. Mycket trevligt Image Image
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Eddie i Radio Bohuslän

Post by Evert Meduza »

ELN wrote:På de 15 minuter jag åker hem från jobbet råkade jag snappa upp detta. Dom sade att någon önskat Epa Traktorn med Matz Stefanz Med Lailaz, men råkade spela Eddies istället Image Image hade blivit smått kaos. Och då var dagens svenska klassiker Evert, MED EDDIE, och lite kuriosa och grejer. Mycket trevligt Image Image
Fan vad härligt Image Lite roligt med "olyckan" där, hände något liknande får några år sen innan Errol släppte ut plattan "Scoop", då spelade man "EPA-traktorn" med Eddie Meduza på "Ring så spelar vi" Image
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Eddie i Radio Bohuslän

Post by Långis »

Synd att det inte går att lyssna på nätet.. Hade varit kul att höra.
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Eddie i Radio Bohuslän

Post by E-M »

Undra om det kommer bli lika mycket rabalder som när den spelades i "Ring så spelar vi". Troligtvis inte Image

Väldigt synd att det inte går att lyssna på i efterhand.
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Eddie i Radio Bohuslän

Post by ELN »

Ja jag lyckades som tur va precis höra det, brukar inte höra på Radio Bohuslän, den är lite för äldre så han sa de hade blivit ett jäkla liv där! Han hade något program med Mats med, i Matz Stefanz. Kanon att Eddie tilldelades veckans svenska klassiker, dessutom pratade han om Everts hus i Tidaholm och rekommenderade att alla skull åka dit =)
Post Reply