Eddie's sjukaste låtar

Diskutera Låtarna
Post Reply
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Eddie's sjukaste låtar

Post by Evert Meduza »

Finns säkert redan en tråd om detta ämne, men ändå, vilka är i ert tycke hans sjukaste låtar och då syftar jag inte på hans vanliga kukrunkarlåtar utan mer på låtar som "Vresa upp fetta käringajävel", "Köks schottis", "Nu har jag knullat morsan" och "Jag såg fassan knulla mossan"
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
herrskogstrand
Levertransplanterad
Posts: 1283
Joined: 05 Jan 2011, 06:50
Location: Jämtlands Län

Eddie's sjukaste låtar

Post by herrskogstrand »

Hallå där, jag protesterar är ju riktigt Grov, sen är ju Slicka en Fitta bra grov den med, sen är många av dom tidiga "E.Hitler låtarna" bra grova dom med
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Eddie's sjukaste låtar

Post by Evert Meduza »

Julesång är ju grov som satan, tänk den familjen som firar julen på det viset, fy fan Image
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Eddie's sjukaste låtar

Post by Evert Meduza »

Knulla en get i röven

Rätt så sjuk den med Image
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
mrrogerballis
Obotlig alkoholist
Posts: 669
Joined: 28 Mar 2011, 23:39
Location: Mölndalesien;-)
Contact:

Eddie's sjukaste låtar

Post by mrrogerballis »

Per Hummer wrote:Julesång är ju grov som satan, tänk den familjen som firar julen på det viset, fy fan Image
Är den ju inte den är ju mild den melodin,Image
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Eddie's sjukaste låtar

Post by Evert Meduza »

MrRogerBallis wrote:Är den ju inte den är ju mild den melodin,Image
Nja, "Piska frun och barnen" låter lite grovt, fast stå i ring och runka ball hör ju såklart julen Image
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Post Reply