Kanske inte någon nyhet?

Nyheter angående Eddie Meduza
Post Reply
BOB-blommorobin
Obotlig alkoholist
Posts: 581
Joined: 21 Jan 2010, 11:44
Location: Sweden : Västra Götaland

Kanske inte någon nyhet?

Post by BOB-blommorobin »

Förra året tog jag och en kompis friheten att gå igenom hur många låtar Eddie Meduza släppte och det blev långt över 1'000 om det inte var 2'000. Sedan gick vi genom Dolly Parton och hon hade nästan släppt lika många, nu med skivan hon kommer släppa har hon lite mindre än 100 låtar tills hon kommer upp till lika många som Eddie. Image

Lika produktiva båda två och musikaliska genier även om det inte är samma genrer.
Jag kunde gjort allting 100 gånger bättre, men nu gjorde jag inte det.
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Kanske inte någon nyhet?

Post by Långis »

Ojdå, var det så många. Är det antalet unika låtar, alltså?
BOB-blommorobin
Obotlig alkoholist
Posts: 581
Joined: 21 Jan 2010, 11:44
Location: Sweden : Västra Götaland

Kanske inte någon nyhet?

Post by BOB-blommorobin »

Precis. Dock inte räknat in outgivna eller "E. Hitlers Sjukaste" på Eddie då de inte gett ut officiellt.

Tyckte det var lite roligt.

Hade varit roligt med Eddie's Nöjespark Eddiewood? Alla får åka runt mellan två tuttar som flyger runt, eller varför inte blaskdammen där.... hehe Image
Jag kunde gjort allting 100 gånger bättre, men nu gjorde jag inte det.
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Kanske inte någon nyhet?

Post by Evert Meduza »

blommorobin wrote:Precis. Dock inte räknat in outgivna eller "E. Hitlers Sjukaste" på Eddie då de inte gett ut officiellt.

Tyckte det var lite roligt.

Hade varit roligt med Eddie's Nöjespark Eddiewood? Alla får åka runt mellan två tuttar som flyger runt, eller varför inte blaskdammen där.... hehe Image
Har haft samma fantasier som dig Image
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Post Reply