Legal Bootleg Vol.2

Eddie Meduza visuellt
Post Reply
Bilko
Glad amatör
Posts: 3
Joined: 23 May 2010, 03:31
Location: Landet Bortom Bergen

Legal Bootleg Vol.2

Post by Bilko »

Är det nån som vet var man kan få tag på Dvd´n Legal Bootleg Vol.2 ( Torsby 26/2 - 1994 ) ? Den verkar som om den aldrig har varit utlagd som torrent som Legal Bootleg vol.1 var.
Är den någon som vet var man hittar den eller nån vänlig själ som kan dela med sig denImage??
Beställde denna dvd då den kom ut men fick aldrig nån Image och har letat den sedan dess
BOB-blommorobin
Obotlig alkoholist
Posts: 581
Joined: 21 Jan 2010, 11:44
Location: Sweden : Västra Götaland

Legal Bootleg Vol.2

Post by BOB-blommorobin »

Jag har haft låtarna på CD en gång men den är borta från min samling sedan länge.
Jag kunde gjort allting 100 gånger bättre, men nu gjorde jag inte det.
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Legal Bootleg Vol.2

Post by uy »

Prova att skicka ett mail till Löfberg och hör om han har något ex kvar. Han har säkert inga kvar, om han över huvud taget svarar, men det kan ju vara värt ett försök. Annars är det nog tyvärr Tradera som gäller om man vill ha tag i den.
Skitarna ska va' lika långa i år
raggarjojje
Obotlig alkoholist
Posts: 522
Joined: 16 Oct 2007, 10:11
Contact:

Legal Bootleg Vol.2

Post by raggarjojje »

Jag köpte mina filmer på Power meet i Västerås för något år sedan. Jag tror att de säljs fortfarande där. De säljer mycket Eddie Meduza saker där. Image
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

Legal Bootleg Vol.2

Post by overkill »

Själv hoppas jag på att en Vol. 3 ska komma, men det ser inte så ut tyvärr (?). Löfberg lär ju sitta på en massa godis i sitt arkiv så det vore trevligt om lite mer av det fick se dagens ljus.
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

Legal Bootleg Vol.2

Post by overkill »

Undra om vi får se nått mer från Löfberg. Var ju snack om en 3:e DVD, men det verkar ha runnit ut i sanden - tyvärr Image
Post Reply