Låtar man gillar i smyg
Låtar man gillar i smyg
Det finns vissa låtar med Eddie som man bara vågar gilla i smyg. Dem skulle nog spärra in mig på mentalsjukhus om någon fick veta att jag lyssnar på "Kuken står på Mats olsson", "Han snusar med picken" och "Jag smeker mitt rövhål". Vilka låtar gillar ni i smyg?
Skitarna ska va' lika långa i år
-
- Periodare
Låtar man gillar i smyg
Stå för vad du gillar! Skulle folk dra sig undan från dig för att du gillar vissa låtar, så är dom nog inget att ha
uy wrote:Det finns vissa låtar med Eddie som man bara vågar gilla i smyg. Dem skulle nog spärra in mig på mentalsjukhus om någon fick veta att jag lyssnar på "Kuken står på Mats olsson", "Han snusar med picken" och "Jag smeker mitt rövhål". Vilka låtar gillar ni i smyg?
Låtar man gillar i smyg
Jag omformulerar frågan: Vilka "dåliga" låtar gillar ni?
Skitarna ska va' lika långa i år
Låtar man gillar i smyg
Av de "dåliga" låtarna är Svensktoppsrulle min favorit. Jag måste erkänna tt jag gillar många av låtarna där..
Många Eddie-fans skulle inte hålla med mig...
Många Eddie-fans skulle inte hålla med mig...
Låtar man gillar i smyg
Jag kan dock hålla med dig i denna fråga, det händer ganska ofta att jag lyssnar på den kasseten
Av någon anledning så gillar jag Eddies/Errols dansbandslåtar, vet inte varför.
Men det är inget att bry sig om, gillar man låtarna så lyssnar man på dom, vare sig det är Rock, Dansband, Punk, Hårdrock eller Folkmusik...
Av någon anledning så gillar jag Eddies/Errols dansbandslåtar, vet inte varför.
Men det är inget att bry sig om, gillar man låtarna så lyssnar man på dom, vare sig det är Rock, Dansband, Punk, Hårdrock eller Folkmusik...
Låtar man gillar i smyg
Den enda texten som jag tycker är lite väl mycket tror jag är Hallå där jag protesterar!
-
- Levertransplanterad
Låtar man gillar i smyg
jag gillar faktiskt också eddies dansbands låtar texterna är ofta tankvärda
-
- Levertransplanterad
Låtar man gillar i smyg
Jag gillar faktiskt alla Eddie´s låtar
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Låtar man gillar i smyg
"Kuken står på Mats olsson" och "Jag smeker mitt rövhål" är ju två höjdarlåtar! Dom har jag lyssnat på ända sedan dom släpptes och har nog varit med på alla Eddie blandband och CD-samlingar jag gjort genom åren.
För att återgå till topic så är en låt som jag älskar "Här hemma"
För att återgå till topic så är en låt som jag älskar "Här hemma"