Nämen vad i hela....?

Diskutera Låtarna
Post Reply
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Nämen vad i hela....?

Post by Evert Meduza »

http://www.youtube.com/watch?v=mSJiTQco-Rk

Så himla rolig låt, får skrattframkallningar av denna Image

Ska ge denna en egen tråd på Flashback Forum när min avstängning har upphört Image
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Nämen vad i hela....?

Post by Långis »

Per Hummer wrote:http://www.youtube.com/watch?v=mSJiTQco-Rk

Så himla rolig låt, får skrattframkallningar av denna Image

Ska ge denna en egen tråd på Flashback Forum när min avstängning har upphört Image
Haha, hur lyckades du med det? Ohörsamhet?
Edit: Aha, en massa felplacerade trådar och nån rubrik. Lite väl hårt kan tyckas...
Last edited by Långis on 19 Jul 2011, 14:37, edited 1 time in total.
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Nämen vad i hela....?

Post by Evert Meduza »

Långpanna wrote:Haha, hur lyckades du med det? Ohörsamhet?
Edit: Aha, en massa felplacerade trådar och nån rubrik. Lite väl hårt kan tyckas...
Gjorde en tråd med rubriken "Outgiven låt med Michael Jackson" då jag länkade till Kuk-Sugerz, gjorde det på skojs skull och för att jag inte hade något annat att göra, fast tydligen så tog folk rätt så illa upp Image
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Nämen vad i hela....?

Post by Långis »

Per Hummer wrote:Gjorde en tråd med rubriken "Outgiven låt med Michael Jackson" då jag länkade till Kuk-Sugerz, gjorde det på skojs skull och för att jag inte hade något annat att göra, fast tydligen så tog folk rätt så illa upp Image
Tråden markerades som felplacerad, men ohörsamhetsomröstningen gällde de fem tillsägelserna. Men det är bara en vecka..
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Nämen vad i hela....?

Post by Evert Meduza »

Långpanna wrote:Tråden markerades som felplacerad, men ohörsamhetsomröstningen gällde de fem tillsägelserna. Men det är bara en vecka..
Och den upphör imorgon Image (Varit avstängd redan ett tag nu Image)
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Post Reply