Hittat!

Eddie Meduza visuellt
Post Reply
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Hittat!

Post by ELN »

Äntligen hittade jag den brända dvd'n som fanns att köpa i 15(?) exemplar här på meduzaland för ett tag sedan. Efter flytten stod den till min stora förskräckelse inte att finna. Men hittade den igen i några lådor och kollade på den igen. Superfräckt! Bästa måste vara filmen om skogsmorden! Så jävla grym Image
mrrogerballis
Obotlig alkoholist
Posts: 669
Joined: 28 Mar 2011, 23:39
Location: Mölndalesien;-)
Contact:

Hittat!

Post by mrrogerballis »

ELN wrote:Äntligen hittade jag den brända 'n som fanns att köpa i 15(?) exemplar här på meduzaland för ett tag sedan. Efter flytten stod den till min stora förskräckelse inte att finna. Men hittade den igen i några lådor och kollade på den igen. Superfräckt! Bästa måste vara filmen om skogsmorden! Så jävla grym Image
Syftar du på mordet på den lilla löjliga skogen? Image
Den är vansiningt rolig Image
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

Hittat!

Post by overkill »

Jag har bara sett snutten som finns med i dokumentärfilmen, om det är den sketchen som avses. Hur är kvalitén på kopian du har och är det nått du har lust att dela med dig av?

Som jag minns det togs väl trådarna bort ganska snabbt efter protester. Samma person sålde väl även andra filmer och annat, det enda jag "hann" köpa var en film i svartvitt i usel kvalité och med en konsert filmad i Stockholm nånstans (denna var dock i Ok/normal kvalité) Image Image
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Hittat!

Post by uy »

Överdödaren: Sketchen finns med i den svart-vita filmen du köpte. Jag antar att ELNs kopia har samma usla bild som på våra kopior.
Skitarna ska va' lika långa i år
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Hittat!

Post by ELN »

Halvdan kvalité ja, men fruktansvärt roligt! Hela filmen innehåller mycket roligt men är stundom i helkass kvalité men är ändå helt värt de! Image
Post Reply