Gaygalan

Politiska diskussioner
Post Reply
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Gaygalan

Post by Jungbacka Erik »

Nybastad och glad samt salongsberusad sätter jag mig i soffan och knäpper på TV:n och ser att gaygalan visas på TV4. Bögar, flator, kändisar och b-kändisar i en salig röra som det ska vara på en gala men jag reagerade på en sak: Mona Sahlin... Pro-muslim som hon är borde hon ju vara emot allt vad homosexualitet heter eller kan man välja vilka delar i islam man vill ha i samhället? Vill man ha öppenhet, fri sexualitet och samkönade äktenskap kan man väl inte godkänna världens mest homofobiska religion?!! Obs! Detta inlägg är skrivet av en berusad medelålders man och kan kanske inte tas på största allvar men det var i alla fall vad jag i mitt tillstånd kom att tänka på Image
Last edited by Jungbacka Erik on 10 Feb 2012, 23:44, edited 1 time in total.
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Gaygalan

Post by Evert Meduza »

Det var som....

Jag har ingenting emot muslimer (jag tycker alla har rätt till vad de vill tro), bögar (jag tycker alla har rätt till vilken sexuell läggning som helst utom pedofili och att man tänder på djur) och kändisar, (nåja...) fast var fan gör Mona Sahlin där, försökte hon sno mer Toblerone kanske?
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Gaygalan

Post by ozzman »

Feminister och vänstermänniskor lever i en ganska komplicerad värld:
Homosexualitet är ok, ja nästan eftersträvansvärt. Om det inte gäller muslimer förstås
Kvinnoförtryck är inte ok. Om det inte gäller muslimer förstås
Kvinnliga präster skall vi ha. Om det inte gäller muslimer förstås
Gaybröllop skall tillåtas i religiösa rum. Om det inte gäller muslimer förstås
Religion skall få hånas och häcklas med ex. Ecce Homo-liknande alster. Om det inte gäller muslimer förstås
Könssegregation är inte bra. Om det inte gäller muslimer förstås
Att ha en religiös tro är ju bara så fånigt och dumt. Om det inte gäller muslimer förstås
Last edited by ozzman on 13 Feb 2012, 19:07, edited 1 time in total.
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Gaygalan

Post by Evert Meduza »

Josey Wales wrote:Feminister och vänstermänniskor lever i en ganska komplicerad värld:
Homosexualitet är ok, ja nästan eftersträvansvärt. Om det inte gäller muslimer förstås
Kvinnoförtryck är inte ok. Om det inte gäller muslimer förstås
Kvinnliga präster skall vi ha. Om det inte gäller muslimer förstås
Gaybröllop skall tillåtas i religiösa rum. Om det inte gäller muslimer förstås
Religion skall få hånas och häcklas med ex. Ecce Homo-liknande alster. Om det inte gäller muslimer förstås
Könssegregation är inte bra. Om det inte gäller muslimer förstås
Att ha en religiös tro är ju bara så fånigt och dumt. Om det inte gäller muslimer förstås
Som sagt var, jag har inget emot muslimer, fast jag tycker ändå att det är fel att allting utom Islam skall anses vara fel, det är väldigt taskigt då jag har en muslim i min klass som är väldigt snäll och har stor respekt för andra människors tro och åsikter så alla muslimer är inte onda som en del människor tror, fast jag säger inte att du tror så Ozzman för du har inte sagt det heller, fast du har rätt i att feminister och vänstermänniskor tänker skumt.
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Post Reply