Bada i choklad

Meduzalands gastronomiska avdelning
Post Reply
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Bada i choklad

Post by uy »

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... sugK4KZ904
Dessa japaner... Image Under alla hjärtans dag var det ett badhus som hade en tillställning där man fick bada i choklad. Man kan ju undra vad syftet med chokladbadet var?
Skitarna ska va' lika långa i år
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Bada i choklad

Post by Evert Meduza »

Ja kärlek och choklad hör ihop säger de. Vetenskapligt bevisat är faktiskt att choklad ökar sexlusten så det är troligen därför som choklad och kärlek hör ihop. Image
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
User avatar
sten1972
Periodare
Posts: 288
Joined: 08 Sep 2008, 11:37
Location: Swärrje

Bada i choklad

Post by sten1972 »

För att vara exakt så påverkar choklad välbefinnandet i positiv bemärkelse och det i sin tur ökar sexlusten, speciellt hos kvinnor.
Det ger en helt innebörd till Daim-krysset.
Image
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Bada i choklad

Post by Evert Meduza »

Sten1972 wrote:För att vara exakt så påverkar choklad välbefinnandet i positiv bemärkelse och det i sin tur ökar sexlusten, speciellt hos kvinnor.
Det ger en helt innebörd till Daim-krysset.
Image
Ja så är det för att vara exakt, tur att det ändå finns folk som har koll.

Utöver det så gillar jag Japan, förutom deras behandling av djur så gillar jag deras kultur och hur de för det mesta uppför sig mot varandra, de hälsar på varandra artigt, kärlek är viktigt för dem och deras största insats för världen: Nintendo! Image

Fast det är bara som jag tycker, ni får tycka vad ni vill för Sverige är fortfarande för tillfället ett fritt land då man får tycka som man vill så länge man inte sjunger "Du Gamla, Du Fria", tycker om Sverige eller ägnar sig åt svenska traditioner.
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Post Reply