Till alla, som inte hunnit köpa "Fyllekalas-serien

Allmän diskussion om Eddie Meduza
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Till alla, som inte hunnit köpa "Fyllekalas-serien

Post by Evert Meduza »

Overkill wrote:Jag fick tummen ur nu idagarna och beställde de sista skivorna som jag saknade, de sista i serien som de släppte, alltså Vol. 13-16. Så när jag får dessa har jag alla i serien, de flesta andra köpte jag beganade (med några undantag). Köpte en t-shirt i samma veva också.

Jag passade också på att fråga när/om de tänker trycka upp de resterande skivorna igen, inklusive Väg 13 som ju också är utgången. Såhär blev svaret:

"Hej,
Inga planer än tyvärr. Finns ingen direkt efterfrågan just nu.
Med vänlig hälsning Noshame.se"

Nått krångel med tillstånd eller liknande från dödsboet nämndes alltså inte, som de har uppgett tidigare.

Det kan ju vara så enkelt att det inte är tillräckligt lönsamt att låta pressa upp fler skivor eftersom de kanske inte säljer så mycket längre. Deras kassa distribution gör ju inte saken bättre eftersom de flesta skivaffärer bojkottar UT-Records. Dessutom måste man nästan pressa upp ganska stora upplagor för att det ska bli billigt per platta (och därmed lönsamt).
Jag kan försöka uppmärksamma detta, det skulle ju kunna vara värt ett försök. Image
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
retepnoslack
Levertransplanterad
Posts: 1503
Joined: 01 Dec 2004, 14:34
Location: Åmål, Dalslands enda stad.
Contact:

Till alla, som inte hunnit köpa "Fyllekalas-serien

Post by retepnoslack »

Jag får väl skicka iväg ett EImageost-meddelande, igen, så man visar sitt intresse. De sprang upp rätt rejält på "Tradera", vill jag minnas. En utav delarna var uppe i sju, åttahundra kronor.
Post Reply