Starke Man

Filmer och Tv-program diskuteras här
Post Reply
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Starke Man

Post by Evert Meduza »

Ja, vad tycker ni om den serien, själv så tycker jag den är fantastiskt rolig och klockrent avmålat av våra egna politiker. Image
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
retepnoslack
Levertransplanterad
Posts: 1503
Joined: 01 Dec 2004, 14:34
Location: Åmål, Dalslands enda stad.
Contact:

Starke Man

Post by retepnoslack »

Jag har inte sett alla avsnitt, men det jag har sett har jag tyckt varit bra. Jag gillar speciellt sekreteraren med med mörka rösten.
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Starke Man

Post by Evert Meduza »

RetepNoslack wrote:Jag har inte sett alla avsnitt, men det jag har sett har jag tyckt varit bra. Jag gillar speciellt sekreteraren med med mörka rösten.
Jag har sett hela första säsongen som jag har på en DVD-box, skall försöka få tag på den andra också. Image
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Starke Man

Post by Evert Meduza »

Nu har jag fixat andra säsongen och hunnit se fem avsnitt och har bara en sak att säga:

SE´T! Image
Last edited by Evert Meduza on 24 Jun 2012, 21:11, edited 1 time in total.
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Post Reply