Ny samlingsskiva på gång

Nyheter angående Eddie Meduza
Post Reply
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Ny samlingsskiva på gång

Post by uy »

Det har kommit till min kännedom att en ny samlingsskiva med musik av den eminenta Eddie Meduza skall komma ut. När den kommer och på vilket bolag vet jag inte. Angående innehållet skriver Linda Norstedt: "Det är som sagt låtar innan han blev Eddie Meduza men också innan han blev E hitler. Det är många engelska låtar och lite dansbands låtar som han gjort."
Vågar man hoppas på lite outgivet på skivan? Jag vill inte ropa hej för tidigt, men jag tycker det låter lovande.
Skitarna ska va' lika långa i år
mrrogerballis
Obotlig alkoholist
Posts: 669
Joined: 28 Mar 2011, 23:39
Location: Mölndalesien;-)
Contact:

Re: Ny samlingsskiva på gång

Post by mrrogerballis »

Vi får väl se när den dyker upp.
Det vore ju skoj om det blir något man inte har.
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Re: Ny samlingsskiva på gång

Post by Långis »

Från början sålde hon ju skivan via sin facebooksida och fick en massa beställningar där, men tydligen fick hon lite bassning av sina syskon och skrev sedan följande meddelande:
Jan lika bra säga det för många hoppar på mig om det. Jag och mina syskon har kommit fram till att skivan ska ges ut via ett skivbolag istället så jag skriver till alla och ber om kontonummer för att föra över pengarna. Skrev här för att garantera att ingen blir missad.
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

Re: Ny samlingsskiva på gång

Post by overkill »

Låter som samma skiva hon försökte sälja på tradera, i varje fall är innehålls-beskrivningen snarlik. Den auktionen stängdes dock
ner efter nån dag eller 2, och man kan inte gå in och kolla på den som med normalt avslutade auktioner. Kanske bröt den mot traderas policy att sälja kopior och nån anmälde den?

Hur som helst, låter intressant.
Post Reply