Releaseparty!!

Nyheter angående Eddie Meduza
Post Reply
leila
Posts: 264
Joined: 07 Oct 2008, 10:05
Location: Stockholm, stolt Söderböna =)

Releaseparty!!

Post by leila »

Fredag 23 maj Bryggarsalen Stockholm, releaseparty för den officiella Eddie Meduza biografin! Bandet spelar, en massa happenings och naturligtvis vi som skrivit boken på plats och sigerar! Biljetter finns fortfarande på Tickster! :D :D :D
leila
Posts: 264
Joined: 07 Oct 2008, 10:05
Location: Stockholm, stolt Söderböna =)

Re: Releaseparty!!

Post by leila »

Fredag den 23 maj, releaseparty för den officiella Eddie Meduza biografin! Bryggarsalen Stockholm, bandet spelar, en massa happenings och naturligtvis vi som skrivit boken på plats och signerar! Biljetter finns fortfarande på Tickster :D :D :D
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Re: Releaseparty!!

Post by uy »

Trevligt! Synd bara att man bor så långt bort från allt det roliga.
Skitarna ska va' lika långa i år
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

Re: Releaseparty!!

Post by overkill »

Ja det låter trevligt, men inget jag åker 100 mil för. Boken ska givetvis köpas i vilket fall.
leila
Posts: 264
Joined: 07 Oct 2008, 10:05
Location: Stockholm, stolt Söderböna =)

Re: Releaseparty!!

Post by leila »

INSTÄLLT; pga för få sålda biljetter.
retepnoslack
Levertransplanterad
Posts: 1503
Joined: 01 Dec 2004, 14:34
Location: Åmål, Dalslands enda stad.
Contact:

Re: Releaseparty!!

Post by retepnoslack »

Vad synd! I och för sej, så hade det nog varit en alltför lång resa för en annan, men jag tycker det är synd, i alla fall. Men jag tänker köpa boken. Det tänker jag verkligen göra. Det skall bli både roligt och intressant, att få läsa den.
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

Re: Releaseparty!!

Post by overkill »

Ja, tråkigt för de som tänkte gå på partyt. Boken är i vilket fall beställd och jag ser fram emot att läsa den.

Kul också att nån bok äntligen kommer ut. Minst 2 böcker till är väl påbörjade sen gammalt som jag förstått det men inte
klara/utgivna (rätt mig gärna om jag har fattat det fel eller rört ihop det dock. Sjökvistens bok och en till).
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

Re: Releaseparty!!

Post by overkill »

Jag fick hem boken idag och har börjat läsa så smått. Riktigt bra hitils! .. av det jag läst, har som sagt precis
börjat.

Nån annan här som fått hem den och börjat läsa?
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Re: Releaseparty!!

Post by Evert Meduza »

overkill wrote:Jag fick hem boken idag och har börjat läsa så smått. Riktigt bra hitils! .. av det jag läst, har som sagt precis
börjat.

Nån annan här som fått hem den och börjat läsa?
Jag har redan läst klart den. Underbart fin skildring om denna människa, den rekommenderar jag till ALLA.
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Post Reply