Dokusåpor!

Filmer och Tv-program diskuteras här
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Dokusåpor!

Post by gammalhardrockare »

Jag tycker dokusåpor var kul när det var nytt, när de körde blandade medlemmar och dylikt. Nu är det bara överspända och självgoda snorungar med noll intelligens.

Men det fanns ju några kul karaktärer faktiskt som kom med en del sköna kommentarer. Marcus och Godzilla från gamla Villa Meduza gillade jag och Robinsson Robban imponerar också genom att inte försöka vara politiskt TV-korrekt utan gör och vräker ur sig saker som retar gallfeber på många. Han vågar helt enkelt!
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Dokusåpor!

Post by Långis »

Ah, villa meduza, faktiskt den enda dokusåpan som jag kunnat se på utan att skämmas.
Har aldrig sett så många roliga och underhållande personligheter på en dåkusåpa sen dess.
Last edited by Långis on 16 Mar 2005, 20:32, edited 1 time in total.
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Dokusåpor!

Post by gammalhardrockare »

Spekpanna:

Nej det stämmer. Jag träffade förresten Keith och Marcus för några somrar sedan efter att de hade uppträtt och de var, förvånsvärt nog, jävligt trevliga (!)
lumberjack
Levertransplanterad
Posts: 1204
Joined: 06 Dec 2004, 13:28
Location: Ja, inte hemma i alla fall.

Dokusåpor!

Post by lumberjack »

Godzilla var en helt fantastisk filur, en sån man gärna skulle ha svingat en bägare med. Underfundig humor i vidrighetens tecken och hårdrockare, dvs. bättre sortens människa.

"Vad tror du att du gör om fem år Godzilla?"
"Förhoppningsvis sitter jag i fängelse, det verkar vara så mysigt. Man är några grabbar som snickrar och håller på, som ett scoutläger ungefär..." Image
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Dokusåpor!

Post by gammalhardrockare »

Lumberjack:

Ja, Godzilla hade grymma kommentarer. Vem minns inte: "Coolt! Jag har alltid velat bli djupt insyltad i knark och porrbranschen!" Image
Post Reply