Fredag igen!

Snacka om vad som helst.

Moderator: hakan

ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Re: Fredag igen!

Post by ELN »

Fredag igen! Inte en massa jobb idag faktiskt då jag fått en riktig mansförkylning på halsen. Men just nu är vädret fint och helgen nalkas. Ha'deee mina vännerrrrr!
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Re: Fredag igen!

Post by ELN »

Fredag igen, inte sjuk (nog) och alltså timma efter timma med övertid. Men nu nalkas helgen! Ha en trevlig dito vännerrrr!
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Re: Fredag igen!

Post by ELN »

Fredag igen. Fullt jobb som vanlig så här dags men jag önskar er en trevlig helg! Skål vännerrrr!
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Re: Fredag igen!

Post by ELN »

Fredag igen och idag är jag jaggu sugen på en pils! ;)
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Re: Fredag igen!

Post by ELN »

Idag har det varit en helt varit arbetsdag med tidigt pass så efter jobbet blev det att ta de sista tenorna (tinorna) på land. Men inte bara det så tog vi ena segeljollen på land idag.

Så kvällen har bestått av att till en del Eddie-toner, bland annat hela Gasen i botten, och ett par pils, spola av botten på båten. Imorgon blir det att försöka vända åbäket upp och ner för första gången.

Trevlig kväll vännerrrr!
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Re: Fredag igen!

Post by ELN »

Fredag igen! Förkyld! Over and out!
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Re: Fredag igen!

Post by ELN »

Fredag igen!
Är i garaget och råddar igen och har kört Errol i några timmar. Har inte precis råkat hitta några riktiga gamla guldkorn, men stormtrivs ändå. Spelat igenom ett gäng gamla album via strömningstjänst och stort sett kan jag texterna ännu. Ett par bira har också slunkit ner!

Skål och trevlig helg vännerrrr!
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Re: Fredag igen!

Post by ELN »

Nu är det fredag igen! Jag har startat ett storartat projekt att städa garaget, men först behöver visst studsmattan in! Trevlig helg mina vänner!
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Re: Fredag igen!

Post by ELN »

Fredag igen. Blev en lång arbetsdag, men vann ett vad med en chaufför och fick en öl som jag avnjutit nu. Så skåll på dårr!
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Re: Fredag igen!

Post by ELN »

Fredag igen! Idag dricker jag pilsner och byter ut lysrören i garaget mot led-armaturer. Trevlig helg vännerrrr!
Post Reply