Alkohol och sex hör ihop!

Snacka om vad som helst.

Moderator: hakan

Post Reply
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Alkohol och sex hör ihop!

Post by gammalhardrockare »

Sökte på mig själv och hittade den här gamla texten. Lägger ut den här, kanske roar den någon...

Att alkohol och sex hör ihop det torde väl vara bekant för de flesta. Inte nog med att alkohol har en potenshöjande effekt, det höjer även toleransnivån hos båda parter vid val av sexualpartner samt motverkar ett obehagligt och motbjudande yttre hos både man och kvinna.
Även blygheten kan man vinka av för några timmar och man kan verkligen hänge sig åt allehanda spännande sexövningar Min favorit är helt klart den gamla hederliga "bakfumlaren". Många nätter har jag tillbringat stående på knä bakom en ung tonårsflickas fasta bakparti samtidigt som jag har haft en helflaska med brännvin i min ena näve och en hamburgare i den andra. Fullständig njutning!
Det här med brudraggande kan vare ett problem, särskilt när man börjar närma sig medelåldern, man vill ju inte gärna blanda kroppsvätskor med gamla kärringar i sin egen ålder, eller hur? Äkta rockare som värnar om sin brist på mognad håller sig alltid med mycket unga flickor mellan 18 -25 år. Det är manligt och inger beundran och respekt bland dina hårdrockande polare.

Här är några tips på vägen till ett fulländat sexliv med småbrudar:
Min erfarenhet säger mig att tjejer i 18-25 årsåldern inte är sådär överdivet intresserade av tunnhåriga och störtpackade medelålders hårdrockare med vanlig arbetarlön. Därför måste du ge intryck av att vara mycket rik, rikedom lockar alltid på småtjejer. Många nätter har jag suttit dyngrak i baren med ett glas brännvin, gamla intorkade spyor över bröstet på min billiga jeansskjorta och högljutt hojtat efter notan som jag uteslutande har betalat kontant.

Dumt. Mycket dumt.

Idag så betalar jag alltid med mitt nya blå Amex-kort. Det gäller helt enkelt att ge intryck av att vara rik och att man helt enkelt inte är van vid alkohol, på så vis ursäktar man både rus och spya och förhoppningsvis ska nu flickan få moderskänslor för dig och vilja hjälpa dig hem (i taxi naturligtvis). Märkligt nog får aldrig unga flickor moderskänslor för en fattig och dyngrak kille.

När man har kommit hem till sin lilla etta med kokvrå - som naturligtvis enbart är en övernattningslägenhet - så gäller det att piggna till och koppla på stora charmen vilket inte brukar vara några problem eftersom alkohol även ger en oerhört hög social kompetens!
I början bör man försöka att undvika alltför medryckande och rivig hårdrock utan istället sätta på några krämiga och äckliga ballader med exempelvis Scorpions, småflickor älskar skiten!

Nu kommer vi dock till den viktiga biten: Du måste få henne ordentligt packad och sådär charmigt omdömeslös som bara berusade tonårsflickor i sin knoppande ungdom kan bli!
Jag brukar alltid blanda till en rejäl blomvas med Marinella och Juice, sötsliskigt så det förslår och de kan inte motstå det. När de säger att de bara ska dricka ett glas så håll med och säg att du mycket väl förstår detta.
-"Det är bara dumt att dricka sig berusad".
Efter ett tag så behöver de gå på toaletten och under tiden fyller du på glaset, givet med en stor skvätt med rent brännvin. Hon har förhoppningsvis redan blivit lite avtrubbad och kommer varken att protestera eller märka någon skillnad.
Nu börjar hon bli lite fnittrig och det är ett gott tecken.

Fyll på mera!

Nu kan du verkligen börja konversera på allvar, kom ihåg att tjejer inte är så intresserade av val av samtalsämne. Huvudsaken är att det handlar om dem och inget annat.

Fortsätt fyll på i glaset!

Glöm inte att fyll på åt dig själv. Annars riskerar du att nyktra till under själva sexualakten. Det har faktiskt hänt att jag har satt på en fullständigt medvetslös tjej i fullt nyktert tillstånd. Inte kul.

Nu bör hon vara ordentligt packad och omdömet bör vara bortkopplat i några timmar. Nu är det dags att du lite försiktigt lägger armen om henne. Kom ihåg: Lugna rörelser, du får inte skrämma iväg henne på ett såhär tidigt stadium. Småflickor är skygga små varelser.
Låt armen ligga runt henne en stund, hon måste få förtroende för dig och inbilla sig att du bara har ärligt uppsåt, inga fula baktankar här inte!
När du märker att hon börjar få svårt att hålla ögonen uppe, när hon börjar att sluddra och får svårt att fokusera blicken, då har spriten börjat ge effekt och det dags för stora stöten!

Men vad nu? Börjar hon kännas stel i dina armar istället för slapp och lealös? Spjärnar hon emot kanske?
Aj! Aj! Aj! Du har helt enkelt varit för snål med spriten, dags att hälla i henne mera innan hon får tillbaka både omdöme och talförmåga.
Nu bör hon dock vara mogen för att bäras bort till din säng för lite mer gymnastiska övningar. Förutsättningen är dock att du själv kan stå på benen vilket inte alltid är så självklart. Fler en en gång har jag vaknat med en sovande ung flicka på soffan och jag själv under bordet med kinden fastklibbad mot min heltäckningsmatta.

Denna text har även mailats in till tidningar som Frida, Vecko-Revyn m fl. samt även till Linda Skugge. Jag vill gärna dela med mig av mina sexuella erfarenheter till de unga läsare som står på livets startpall och snart ska beträda sexualitetens spännande och otrampade stigar.
Hitills har jag inte hört ett ord.
Post Reply