Studio Pop

Filmer och Tv-program diskuteras här
Post Reply
lumberjack
Levertransplanterad
Posts: 1204
Joined: 06 Dec 2004, 13:28
Location: Ja, inte hemma i alla fall.

Studio Pop

Post by lumberjack »

Senast avhandlades bl.a Eddie av panelen. Tre storstadsbrudar (åtminstone två av dem) med rötterna på landsbygden visade prov på storstadsdekadens när den är som allra värst och spyr galla över sina hemorter och alla "inskränkta" bönder. Samtidigt är de bara uttypen av de komplexfyllda fjollorna som flyttar till Stockholm, börjar röka vid 22 för att det gör sig så bra på utserveringarna där man dricker kaffe ur glas (!) med ett par pilotsolbrillor på. Pseudointellektuella feminister som drömmer om New York, för Stockholm och London börjar kännas landsbygd... Fy Fan, det är så man vill spy.

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=8352
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Studio Pop

Post by gammalhardrockare »

Lumberjack:

Härlig post och jag håller med dig!
Storstad... Image
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Studio Pop

Post by Långis »

Det som dessutom slår mig när det gäller "panelen" i Studio Pop är att de är så fruktansvärt okunniga och så overbala att man bli kissnödig bara av att se dem.
Nej, tacka vet jag Dregen som var med förra omgången, det var grejer det.
lumberjack
Levertransplanterad
Posts: 1204
Joined: 06 Dec 2004, 13:28
Location: Ja, inte hemma i alla fall.

Studio Pop

Post by lumberjack »

Undantaget Musikbyrån så är ta mig fan alla musikprogram en enda lång orgie i creddpajsaronani. Det är viktigare att framhärda sin egen förträfflighet och prata om vilka fullständigt okända band man gillar. Allt vräka ur sig att man gillar Iron Maiden, Eddie eller Chuck Berry är inte att tänka på, fast man kan ju lite modemedvetet, och halvt om halvt ironiskt, bära en sjyst Maiden t-shirt...

Sopor hela bunten, fast han Sinding-Larsén är trots allt riktigt kunnig. Begriper inte hur han kan tillåta att fjollorna släpps in i panelen. Men vem vet, han kanske tycker det är kul att höra på idiotin dom häver ur sig. Personligen tror jag han tog upp Eddie till diskussion för att han gillar honom.
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Studio Pop

Post by Långis »

Jo, han försökte ju iallafall få till en diskussion av gröten, eller åtmindstonde konfrontera dem med fakta, men kvinnorna bet i fällan som på beställning och gjorde sig mest till åtlöje...
Post Reply