Errols födelsedag......

Allmän diskussion om Eddie Meduza
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Errols födelsedag......

Post by Evert Meduza »

E.Hitler wrote:Oj!! Denna menar jag http://www.youtube.com/watch?v=F9bi18b3tWg alltid gölmmer jag bort att skicka länken hehe Image
Fint klipp du har gjort Mr Hitler, tror jag ska följa din Youtubekanal framöver Image
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
E.Hitler
Helgfyllo
Posts: 160
Joined: 21 Jun 2010, 13:26

Errols födelsedag......

Post by E.Hitler »

Ja vad gör man inte för errol? Tack för all fina kommentarer och ännu mer tack för 50 visningar jag vill göra min eddie-kanal så eddie-ig som möjligt!!! Ursäktar om det blir lite stavfel i vissa av inläggen jag brukar halka lute med fingrarna Image Image Image
Evert Meduza
Levertransplanterad
Posts: 1987
Joined: 06 Jan 2011, 10:11
Location: SKÅNE!
Contact:

Errols födelsedag......

Post by Evert Meduza »

on 06/22/2011 at 14:00:39, E.Hitler wrote:Ja vad gör man inte för errol? Tack för all fina kommentarer och ännu mer tack för 50 visningar jag vill göra min eddie-kanal så eddie-ig som möjligt!!! Ursäktar om det blir lite stavfel i vissa av inläggen jag brukar halka lute med fingrarna Image Image Image [/quote]

Ingen som helst fara, jag kan också stava fel ibland Image
Sen så e' de' dags å' börja ragga runt, gasa på som f*n o' bara ragga runt, spela bästa raggarlåten, dunka takten uti plåten, visa röven här o' där o' ragga runt!
Post Reply