Poesi på hög nivå!?!

Här kan du posta dina egna noveller, texter, dikter, teckningar, statyer av Karl XII osv
Post Reply
genitalia
Periodare
Posts: 284
Joined: 26 Jul 2007, 14:28
Location: Hising Island

Poesi på hög nivå!?!

Post by genitalia »

Jag mötte en man igår, han kom gående över de smaragdgröna kullarna i Brösarp. Likt en ängel uppenbarade han sig framför mig, tryckte min hand och bad mig sitta ner. Han sade att han vandrat från Smygehuk och han kommit för att fisa mig i ansiktet. Jag ryggade tillbaka men inom bråkdelen av en tiotusendelssekund fann jag mig liggande på marken med hans snövita skinkor smärtsamt nära mitt anlete. Sakta, sakta förde han dem närmare och närmare mig, precis så nära att hans ringmuskel nästintill snuddade vid min vibrerande nästipp. Sedan låg vi såg i flera minuter och bara andades, och sedan fes han. Det var som om jag försvann för ett ögonblick och när jag vaknade igen då var han försvunnen. Jag tror mig ibland se honom komma gående på landsvägen, tycker mig ibland höra ljudet av hans varma luft mot min kind, men han är borta…borta likt en vind.
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Poesi på hög nivå!?!

Post by Långis »

...vackert Image
felix
Obotlig alkoholist
Posts: 540
Joined: 15 Aug 2005, 12:36
Location: sweden
Contact:

Poesi på hög nivå!?!

Post by felix »

jo.

men alla varma vindar är inte trevliga Image
whonka
Periodare
Posts: 340
Joined: 21 Oct 2004, 09:46
Location: Jämtland

Poesi på hög nivå!?!

Post by whonka »

Genitalia wrote:Jag mötte en man igår, han kom gående över de smaragdgröna kullarna i Brösarp. Likt en ängel uppenbarade han sig framför mig, tryckte min hand och bad mig sitta ner. Han sade att han vandrat från Smygehuk och han kommit för att fisa mig i ansiktet. Jag ryggade tillbaka men inom bråkdelen av en tiotusendelssekund fann jag mig liggande på marken med hans snövita skinkor smärtsamt nära mitt anlete. Sakta, sakta förde han dem närmare och närmare mig, precis så nära att hans ringmuskel nästintill snuddade vid min vibrerande nästipp. Sedan låg vi såg i flera minuter och bara andades, och sedan fes han. Det var som om jag försvann för ett ögonblick och när jag vaknade igen då var han försvunnen. Jag tror mig ibland se honom komma gående på landsvägen, tycker mig ibland höra ljudet av hans varma luft mot min kind, men han är borta…borta likt en vind.
Den där "dikten" är bra, dikten var med i en tvserie kallad "varan tv" förut.
genitalia
Periodare
Posts: 284
Joined: 26 Jul 2007, 14:28
Location: Hising Island

Poesi på hög nivå!?!

Post by genitalia »

Japp....allas vår Romeo som sitter med sina flaskbottnar te glasögon å läser poesi i biblioteket Image
felix
Obotlig alkoholist
Posts: 540
Joined: 15 Aug 2005, 12:36
Location: sweden
Contact:

Poesi på hög nivå!?!

Post by felix »

räknas porrnoveller till poesi? Image
Eddie
Obotlig alkoholist
Posts: 894
Joined: 14 Dec 2004, 13:32
Location: Strängnäs

Poesi på hög nivå!?!

Post by Eddie »

Romeo Olsson på min ära!

Finns många bra dikter från varan-tv

Jag är rik, bor i vik.
Tycker du själv att den är bra?
För det är den inte, den är fruktansvärd!
genitalia
Periodare
Posts: 284
Joined: 26 Jul 2007, 14:28
Location: Hising Island

Poesi på hög nivå!?!

Post by genitalia »

Felix wrote:räknas porrnoveller till poesi? Image
*asg* mjae....kanske, fast en poetisk porrnovell tenderar nog att bli smått bisarr eller nått
Post Reply