Vad är ni för några?

Presentera er själva här
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Vad är ni för några?

Post by E-M »

Det var en trevlig beskrivning, då fick man veta lite mer om dig då.
genitalia
Periodare
Posts: 284
Joined: 26 Jul 2007, 14:28
Location: Hising Island

Vad är ni för några?

Post by genitalia »

Hardeberga minsann...där ser man. Där nånstans i krokarna söp jag bort en sko för ett par år sen Image
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Vad är ni för några?

Post by E-M »

Uhhh det var slag under bältet att säga att göteborgare och stockholmare är samma sak Image.
genitalia
Periodare
Posts: 284
Joined: 26 Jul 2007, 14:28
Location: Hising Island

Vad är ni för några?

Post by genitalia »

on 05/30/2006 at 00:15:57, grr wrote:Genitalia: Vi bor några hundra meter från dansstället Björka Loge. På lördagkvällarna hör vi musiken ända hit. Kanske du har lagt det namnet på minnet? [/quote]

Jag har aldrig satt min fot (eller fötter för den delen!) på Björka Loge, där ränner bara idioter ju. Samma visa varje helg ju...fulla fjortisar som fejkat in sig med sina fejkleg, väl inne gör de inget annat än att gå runt och mucka gräl med flit Image
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Vad är ni för några?

Post by uy »

Men bråket ser ut att ha dött ut. Då kanske det inte behövs.
Skitarna ska va' lika långa i år
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Vad är ni för några?

Post by Jungbacka Erik »

Jodu grr, det är jag.
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Vad är ni för några?

Post by uy »

Men att han är finne bevisar en teori jag har fått nyligen. Det är att det finns otroligt få seriösa Meduza-fans i Sverige.

Dem flesta verkar bara vara ute efter att förstöra för andra fans på internet genom att spamma sönder gästböcker och forum. Dessutom använder dem andras alias när dem spammar. Så dem flesta av Eddies riktiga fans finns utomlands.

Jungbacken är väl den enda som lyckats starta ett Meduza-forum som verkligen fungerar.
Skitarna ska va' lika långa i år
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Vad är ni för några?

Post by Långis »

Uy: det fanns ju ett forum som hette "Studio Ronka" ett tag och det fungerade ganska bra me dmanga aktiva, men det forsvann ganska fort...
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Vad är ni för några?

Post by Jungbacka Erik »

on 06/11/2006 at 00:22:15, grr wrote:Vad häftigt! Varifrån då? 100% från Finland? Hur gammal är du? Vad arbetar du med? Jag vet att ni talar både svenska och finska så att du kan svenska är inget jag höjer ögonbrynen över, men jag kan inte finska. Image Men hur kommer det sig att du startade Meduzaland på svenska och inte finska förresten? Meduza var ju förvisso från Sverige, trodde inte han var så känd i Finland. [/quote]Jag har turen att vara en av dom 300000 finländare som har svenska som modersmål. Jag har svenskt namn, och vi har talat svenska i vår släkt sedan svenskarna befolkade finska kusten men jag har en finsk gren på släktträdet också. På TV ser jag oftast på svenska kanaler, vi har Sveriges etta, tvåa, trea, fyra, Z-tv och barnkanalen. Jag jobbar som svetsare på ett stort företag där majoriteten är svenskspråkiga. Mitt snus måste jag köpa under disk för snus får inte säljas här och i sportsammanhang håller jag alltid på Finland.
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Vad är ni för några?

Post by Jungbacka Erik »

on 06/11/2006 at 15:27:07, uy wrote:Jungbacken är väl den enda som lyckats starta ett Meduza-forum som verkligen fungerar. [/quote]*Växer en decimeter*
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Vad är ni för några?

Post by rex »

on 06/11/2006 at 19:08:19, Jungbacka Erik wrote: i sportsammanhang håller jag alltid på Finland. [/quote]

Jo,men ingen är ju perfekt Image
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Vad är ni för några?

Post by Långis »

on 06/11/2006 at 19:10:43, Jungbacka Erik wrote:*Växer en decimeter* [/quote]

Image Där ser man. Uy kyckades göra Ljungbacka Erik upphetsad.
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Vad är ni för några?

Post by Jungbacka Erik »

on 06/11/2006 at 21:46:38, Långpanna wrote: Image Där ser man. Uy kyckades göra Ljungbacka Erik upphetsad. [/quote]Du skrev kyckades Image
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Vad är ni för några?

Post by Långis »

on 06/11/2006 at 22:51:17, Jungbacka Erik wrote:Du skrev kyckades Image [/quote]

attans!

on 06/11/2006 at 23:45:52, GM wrote:Det forumet känner jag inte till. När fanns det? Var många medlemmar härifrån medlemmar där? Kommer någon av dessa frågor någonsin bli besvarade? [/quote]

Alldeles efter eddies död så ploppade ett forum upp. Det var nån anonym filur som drev det och det var riktigt bra med ett flertala ktiva använda. Tyvärr var det upplagt på en gratistjänst som försvann efter nån månad.
Tror inte nån här var med, men annars var det de vanliga filurerna på den tiden, Daniel Petterson och grabbarna.
Last edited by Långis on 13 Jun 2006, 21:31, edited 1 time in total.
Post Reply