Fredag igen!

Snacka om vad som helst.

Moderator: hakan

gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Fredag igen!

Post by gammalhardrockare »

Ozzman:

Du kämpar på bra ändå märker jag. När jag och Rex träffas så får vi vara glada om vi är vakna efter kl 22:00!

Sist gång han var här i stan och hälsade på så var vi packade runt 19:00, en halvtimma senare gick vi ut på stan och undrade vart allt folk var, fredagskväll och allting!
Två timmar senare gick vi hem och sov.
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Fredag igen!

Post by rex »

Image Sånt får du inte berätta fattar du väl,folk ska ju tro att vi rockar hårt ju......... Image
Last edited by rex on 19 Jan 2005, 20:29, edited 1 time in total.
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Fredag igen!

Post by Jungbacka Erik »

Nåja. Tretimmarsfyllor skall inte underskattas. Det är ju ändå dom första timmarna som är roligast Image
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Fredag igen!

Post by gammalhardrockare »

Junbacka-Erik:

Stämmer, det är egentligen bara starten som är kul, vägen till fyllan helt enkelt. Resten kan kvitta numer.
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Fredag igen!

Post by ozzman »

GammalHardrockare wrote:Ozzman:

Du kämpar på bra ändå märker jag. När jag och Rex träffas så får vi vara glada om vi är vakna efter kl 22:00!

Sist gång han var här i stan och hälsade på så var vi packade runt 19:00, en halvtimma senare gick vi ut på stan och undrade vart allt folk var, fredagskväll och allting!
Två timmar senare gick vi hem och sov.
Image Nu känns det bättre men å andra sidan så vet jag vad jag har framför mej...

Det påminner om när farsan ringde från Bracelona en gång när de var nere ett gäng gubbar och spelade golf. Klockan var ca 19.30 Svensk tid och när farsan ringde så satt de på hotellbalkongen och alla utom farsan hade somnat framför sin Whisky.
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Fredag igen!

Post by rex »

Jaha,Fredag IGEN då Image Whats kickin pojkar?
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Fredag igen!

Post by gammalhardrockare »

Käka pizza och kolla på film!
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Fredag igen!

Post by ozzman »

GammalHardrockare wrote:Käka pizza och kolla på film!
Morsan och farsan kommer och hälsar på så det blir väl mat och på sin höjd ett par öl och kanske en Whisky till "På spåret".
Hörde jag nån säja "rockar hårt" Image?
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Fredag igen!

Post by rex »

Hehe,nä det är nog så kanske att rockandet avtar med åren Image
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Fredag igen!

Post by gammalhardrockare »

Jag brukar samla på mig till en jättefyllesmäll istället. Om några helger så är det väl dags igen... Då plockar jag fram min liter med tysk lågprisvodka.
lumberjack
Levertransplanterad
Posts: 1204
Joined: 06 Dec 2004, 13:28
Location: Ja, inte hemma i alla fall.

Fredag igen!

Post by lumberjack »

Det som verkade bli en nykter afton blev en våt tillsammans med grannarna, två pojkspolingar i 25 årsåldern. Vi sket i krogen och körde gamla metalkonserter på videon istället, Scorpions, Ozzy och Mötley Crüe vill jag minnas. Trevligt värre.
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Fredag igen!

Post by gammalhardrockare »

Lumberjack:

Lite märkligt men Mötley Crüe har jag fan inget minne av från åttiotalet.
Upptäckte dock en superlåt med dem i somras (!) som heter "Kickstart my heart". Kanon! Den kan bara avnjutas på stenhård volym i bilen på en motorväg och inget annat.
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Fredag igen!

Post by ozzman »

GammalHardrockare wrote:Lumberjack:

Lite märkligt men Mötley Crüe har jag fan inget minne av från åttiotalet.
Upptäckte dock en superlåt med dem i somras (!) som heter "Kickstart my heart". Kanon! Den kan bara avnjutas på stenhård volym i bilen på en motorväg och inget annat.
Shout at the devil var en av de låtar som fick in mej på hårdrock så Mötley Crüe har iaf hos mej en plats bland ikonerna, i synnerhet deras tidiga verk.

För att inte skicka en till tråd till Off topic-himlen så var helgen riktigt lugn förutom en hel del tapetsering.
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Fredag igen!

Post by gammalhardrockare »

Ozzman:

Och tapetseringen gick bra? Inga vredesutbrott över knucklande våder, spillt spackel i väggkontakter och luftblåsor under våder som är lögn i helvete att få bort?
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Fredag igen!

Post by rex »

Dessutom kan man få jävligt obehagliga stötar av blöta tapetvåder om man inte bryter strömmen till vägguttagen Image Nån som tapetserat ett tak nån gång förresten? Jävligt besvärligt........
Post Reply