Fredag igen!

Snacka om vad som helst.

Moderator: hakan

gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Fredag igen!

Post by gammalhardrockare »

Ozzman:
Planerat något firande?
He! He! Eventuellt så blir det en halvliter tysk vodka ikväll med datorn och stereon som sällskap men jag har inte riktigt bestämt mig ännu.
Jag har inte riktigt glömt baksmällan som jag fick för ett par veckor sedan. Image
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Fredag igen!

Post by uy »

Jag tycker du ska fira med att lägga ut nya historier i Brännvin Tour-forumet.
Skitarna ska va' lika långa i år
lumberjack
Levertransplanterad
Posts: 1204
Joined: 06 Dec 2004, 13:28
Location: Ja, inte hemma i alla fall.

Fredag igen!

Post by lumberjack »

Så var det fredag igen, härliga tider, strålande tider! Image

Här sitter man med en supersonic gin & tonic och en alldeles lysande kycklinggryta med ris. På stereon pumpar Hellfueled så det stå härliga till, ljuvligt! Snart ska man iväg och kröka i goda vänners lag, livet är fan inte så pjåkigt, eller hur pôjka?

Jag måste bara rekommendera denna fruktansvärt enormt superba grupp. Låter som om Ozzy vore 25 eller något igen, dessutom är det ett grymt gitarrspel. Ladda hem smakprovet och njut ärade nätvänner!


http://come.to/hellfueled
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Fredag igen!

Post by rex »

LumberJack wrote:Så var det fredag igen, härliga tider, strålande tider! Image

Här sitter man med en supersonic gin & tonic och en alldeles lysande kycklinggryta med ris. På stereon pumpar Hellfueled så det stå härliga till, ljuvligt! Snart ska man iväg och kröka i goda vänners lag, livet är fan inte så pjåkigt, eller hur pôjka?

Jag måste bara rekommendera denna fruktansvärt enormt superba grupp. Låter som om Ozzy vore 25 eller något igen, dessutom är det ett grymt gitarrspel. Ladda hem smakprovet och njut ärade nätvänner!


http://come.to/hellfueled
Trevlig kväll då Image
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Fredag igen!

Post by rex »

Var det de som var från Jönköping?
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Fredag igen!

Post by gammalhardrockare »

Nä va fan, det här går inte längre! Drack en halvliter igår och baksmällorna blir ju bara värre och värre ju längre tid det går mellan fyllorna. Image
När jag var ung och söp friskt så fick jag aldrig bakrus! Nu dricker jag kanske en gång i månaden och blir dödssjuk!
Har sovit i tolv timmar minst, smällt i mig fem Billys och två liter julmust men mår ändå piss.
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Fredag igen!

Post by rex »

GammalHardrockare wrote:Nä va fan, det här går inte längre! Drack en halvliter igår och baksmällorna blir ju bara värre och värre ju längre tid det går mellan fyllorna. Image
När jag var ung och söp friskt så fick jag aldrig bakrus! Nu dricker jag kanske en gång i månaden och blir dödssjuk!
Har sovit i tolv timmar minst, smällt i mig fem Billys och två liter julmust men mår ändå piss.
Image
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Fredag igen!

Post by gammalhardrockare »

Ja det är lika bra att inse, den lilla källan till glädje har sinat den också... Image
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Fredag igen!

Post by Långis »

GammalHardrockare wrote:Ja det är lika bra att inse, den lilla källan till glädje har sinat den också... Image
Det är väl bara onani kvar, då kan jag tänka... men det dröjer väl inte länge innan den källan sinar också Image
Last edited by Långis on 12 Feb 2005, 17:46, edited 1 time in total.
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Fredag igen!

Post by gammalhardrockare »

Spekpanna:

Fan vet, jag tror jag föddes med stånd och ännu har inga tecken till avmattning kunnat antydas.
rex
Levertransplanterad
Posts: 4375
Joined: 29 Oct 2004, 13:21

Fredag igen!

Post by rex »

hellboy wrote:rex: ja jönköping var dom väl ifrån,tror jag.
Jaja,de var ju ok!
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Fredag igen!

Post by gammalhardrockare »

Min livsinställning förbjuder mig t o m att provlyssna på något nytt band. Jag vet alltså inte hur de låter men eftersom det är någon ny sorts hårdrock så tänker jag utgå från att det är rena skiten.

Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Fredag igen!

Post by Jungbacka Erik »

Aaah! Fredag igen. I kväll blir det bastubad med tillhörande maltdryck. Efter det blir det TV-tittande med tigernötter och tillhörande maltdryck. sen blir det mera TV-tittande och mera maltdryck. Image
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Fredag igen!

Post by gammalhardrockare »

Ja, själv så står jag i valet och kvalet, halvliter eller inte halvliter?
Nästa helg så ska jag till Örebro på skivmässa så då blir det inget, kanske bäst att passa på den här fredagen...

Ljunbacka-Erik:

Blir det sådana där svarta Koff? Har för mig att det sjöng rätt så bra i skallen av de där. Efter några sådana så kan det lätt sluta med polissirener, faderskapsmål och diverse stämningsansökningar.
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Fredag igen!

Post by Jungbacka Erik »

Nej, inga svarta KOFF i kväll Image Däremot har jag några tyska halvliters starköl till att börja med och några Lågpris-mellanöl (4,5%) från Lidl.
Post Reply