tradera

Sälj, köp eller byt dina Eddie Meduza prylar här
Post Reply
2meterhansson
Obotlig alkoholist
Posts: 989
Joined: 18 Jun 2006, 10:43
Location: Lima

tradera

Post by 2meterhansson »

Nu jävlar är det till att rikta blickarna på tradera. Det har kommit upp en hel del intressanta grejer. Jag vet då 2 saker jag vill ha. Det som oroar mig lite är att det är samma bengan som hade mannen utan hjärna uppe förut.
Andreas
Helgfyllo
Posts: 188
Joined: 01 Jul 2006, 18:23
Location: Säffle

tradera

Post by Andreas »

2meterhansson wrote:Nu jävlar är det till att rikta blickarna på tradera. Det har kommit upp en hel del intressanta grejer. Jag vet då 2 saker jag vill ha. Det som oroar mig lite är att det är samma bengan som hade mannen utan hjärna uppe förut.
Håller med,riktigt heta grejjer nu..jo jag tror det är samma Bengan..känns lite osäkert det där
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

tradera

Post by Långis »

Ja, det vore ju förståss kul med lite bilder...
Men en tredje errollkassett? Låter för bra för att vara sant.

Edit: och titta här: http://www.tradera.com/auction/aid_31035951

E hilter nr 1?
Last edited by Långis on 26 Jul 2006, 15:35, edited 1 time in total.
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

tradera

Post by Långis »

grr wrote:Haha! Nu blev Långis ledsen, du har ju redan en Errol-kassett. Då vill du väl inte att så många andra ska ha en? Image
Haha, riktigt så sniken har jag inte blivit än. Men det är ju klart, ju fler kassetter som finns ute på marknaden, desto mindre värd blir mitt exemplar. Men jag hade inte tänkt sälja det.
2meterhansson
Obotlig alkoholist
Posts: 989
Joined: 18 Jun 2006, 10:43
Location: Lima

tradera

Post by 2meterhansson »

Så länge som det är ett äkta fan som inte har tänkt sälja det vidare som vinner auktionen så kvittar det väl om det finns 2, 3 eller 7ex av kassetten
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

tradera

Post by E-M »

Mmm..........men den där Bengan vet jag inte om jag kan lite på. Skulle vilja se bilder på kassetterna innan jag blir någorlunda övertygad Image.
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

tradera

Post by uy »

Nej, jag skulle då inte våga bjuda på något av detta. Att han tidigare inte har genomfört någon auktion tidigare gör det ännu osäkrare, för då kan man heller inte läsa några omdömmen. Men som grr säger, han kommer att få fan för det om han bluffar.
Skitarna ska va' lika långa i år
Andreas
Helgfyllo
Posts: 188
Joined: 01 Jul 2006, 18:23
Location: Säffle

tradera

Post by Andreas »

hehe Jo..Jag får väll ta tjuren vid hornen å hänga på lite i auktionerna...Varekil ligger på Orust har ja för mig så det blir en lång resa om han blåser mig Image
2meterhansson
Obotlig alkoholist
Posts: 989
Joined: 18 Jun 2006, 10:43
Location: Lima

tradera

Post by 2meterhansson »

om man väljer payson då måste väl han skicka grejorna innan han får lös pengarna.
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

tradera

Post by E-M »

Det är inte så långt till Orust för mig. Så om du blir blåst, så jag kan åka ut och banka honom för en smärre avgift Image.
Andreas
Helgfyllo
Posts: 188
Joined: 01 Jul 2006, 18:23
Location: Säffle

tradera

Post by Andreas »

Är inte payson bara att han är säker att han får pengarna då?

Låt bra det E-M.. Image
Andreas
Helgfyllo
Posts: 188
Joined: 01 Jul 2006, 18:23
Location: Säffle

tradera

Post by Andreas »

Neeej..nu har Micholina fått syn på grejjera på tradera..
Då kommer det bli dyrrrt..
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

tradera

Post by E-M »

Är det inte den där som köper en massa Eddie grejor som hon sedan säljer? eller tänker jag på någon annan Image
Andreas
Helgfyllo
Posts: 188
Joined: 01 Jul 2006, 18:23
Location: Säffle

tradera

Post by Andreas »

on 07/28/2006 at 16:30:39, E-M wrote:Är det inte den där som köper en massa Eddie grejor som hon sedan säljer? eller tänker jag på någon annan Image [/quote]

Nej jag har aldrig sett henne sälja nått..hon brukar snuva mej i den sista sekunden..du tänker nog på CW kanske..hon som brukar ta ockerpriser för sina auktioner
Post Reply