Luftkaffe Wiki

Länkar till andra intressanta sidor
Post Reply
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Luftkaffe Wiki

Post by Långis »

Jag kände att jag var tvungen att göra nåt vettigt av min alldeles utomordentliga domän "Luftkaffe.se" så jag har fixat en liten "Wiki" som det kallas.
Fungerar precis som Wikipedia, men denna inriktar sig främst på Biografier och låttexter. De finns visserligen på wikipedia också, men de lägger inte upp vad som helst, till exempel okända och osignade band och låttexter.

Det fiffiga är att besökarna själva kan lägga upp saker på sidan... så har ni en stund över....

http://www.luftkaffe.se/wiki/
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Luftkaffe Wiki

Post by Långis »

Ja, klicka på login så kan man välja att skapa en ny användare där.
Jag ska försöka ändra så att man kan göra det direkt från huvudsidan...bara jag kommer på hur...
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Luftkaffe Wiki

Post by Långis »

GM wrote:Okej, jag har lagt till en länk under Karl Raks biografi. Jag googlade och hittade en sida med 5 dikter av honom.
Trevligt Image
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Luftkaffe Wiki

Post by uy »

På tal om Karl Raks dikter:

Jag frågade en kompis om han visste vad det var för adress till Karl Raks hemsida, men han visste inte ens vem det var. så då länkade jag till en av dikterna Karl Rak har skrivit åt honom. Då svarade han "Ja, det verkar ju vara en bra artist".
Skitarna ska va' lika långa i år
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Luftkaffe Wiki

Post by Långis »

uy wrote:På tal om Karl Raks dikter:

Jag frågade en kompis om han visste vad det var för adress till Karl Raks hemsida, men han visste inte ens vem det var. så då länkade jag till en av dikterna Karl Rak har skrivit åt honom. Då svarade han "Ja, det verkar ju vara en bra artist".
Image
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Luftkaffe Wiki

Post by Långis »

Jo, jag har tagit bort den. Det började dyka upp en massa spam och artiklarna var alldeles för få så jag tyckte det var lika bra att rensa..
Post Reply