Amatörer

Här kan du skriva utan att logga in
Post Reply
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Amatörer

Post by Långis »

nja, nu förstår jag inte trådskaparen riktigt. Jag tror nog att de flesta här på forumet förstår vilket helwete eddie gick igenom och det är ingen som skrattar åt hans historia. hur menar du?
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Amatörer

Post by Jungbacka Erik »

Guest-Stefan J wrote:Nu ska ni lyssna:

Ni fattar tydligen inte att Eddie.M vart den han vart pga av en tuff uppväxt. Sen sitter ni här och citerar honom å lever gott på att han får stå längst fram å ta emot smällarna!!! Medans ni sitter framför era dataskärmar å flinar å ler men frågan är? Skulle ni ha vågat ta emot skiten som Errol fick ta för sina "Snuskiga. Roliga låtar"? Tänk på det....

Tänk på hans seriösa sida på
Hade du läst ett enda inlägg på detta forum hade du säkert märkt att alla mycket väl känner till vad Eddie gått igenom och att vi inte skrattar åt honom utan åt hans fyndiga texter och sketcher. Du hade också märkt att vi mycket väl känner till, och diskuterar hans "seriösa" sida och även uppskattar dom låtarna. Läs igenom några inlägg innan du kommer med dina visdomsord.
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Amatörer

Post by E-M »

grr wrote:Så idiotiskt så jag giter egentligen inte svara, men det skulle ju E-M gjort förr eller senare ändå...
Bra att du vet allt om mig.

Jag undrar också vad det är "Stefan J" vill komma med, orkar faktiskt inte kommentera det ens.
Last edited by E-M on 12 Sep 2006, 21:40, edited 1 time in total.
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Amatörer

Post by Långis »

Guest-JL wrote:Undra om det var den riktiga Stefan J som skrev medelandet? Men ingen vet.
Nej, det var det högst troligt inte. Han skulle inte formulera sig så och har dessutom en användare här på forumet.
Det var en av idioterna från löfbergs gamla som hittat hit.
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Amatörer

Post by Långis »

grr wrote:1. Vem fan är den riktiga Stefan J?
2. Vem fan är du själv? Här på Meduzaland är vi sedvänliga och tilltalar inte vilt främmande folk innan vi presenterat oss.
Stefan Janssons eddiesida har du nog varit inne på nån gång: http://web.telia.com/~u58113644/Meduza.htm
errrol
Obotlig alkoholist
Posts: 657
Joined: 15 Mar 2008, 03:20
Location: umeå

Amatörer

Post by errrol »

]Stefan J: Håller med JungbackaErik, grr, och Långpanna. Om du läser igenom forumet märker du att du har fel, och då menar jag FEL. F som i Frank E som i Erik och L som i Linus... FEL.

Dessutom tror jag inte att det var den riktige Stefan Jansson som skrev inlägget.

Förresten, FEL.

Alltså inte fel i det att Eddie hade en tuff uppväxt, men att vi skulle sitta här och håna honom.

FEL!



så det så Image
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Amatörer

Post by ELN »

Nä vi på forumet är hyggliga prickar som Hyllar Eddie å inget annat!
errrol
Obotlig alkoholist
Posts: 657
Joined: 15 Mar 2008, 03:20
Location: umeå

Amatörer

Post by errrol »

[quote ]Nä vi på forumet är hyggliga prickar som Hyllar Eddie å inget annat! [/quote]


just det!
Post Reply