Sälj/köp/byt

Sälj, köp eller byt dina Eddie Meduza prylar här
Post Reply
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Sälj/köp/byt

Post by Långis »

Ja,d en missade jag faktiskt. Har en del jag skulle vilja ha. Får gå igenom dubletthyllan för att se om jag har nåt att byta med.
2meterhansson
Obotlig alkoholist
Posts: 989
Joined: 18 Jun 2006, 10:43
Location: Lima

Sälj/köp/byt

Post by 2meterhansson »

Ese gör en lista på vad du kan tänkas byta bort så får vi se om det är något jag nappar på.
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

Sälj/köp/byt

Post by overkill »

Jag har en dublett av You Ain´t My Friend LP´n som jag kan tänka mig att byta bort. Kalas-skick! PM:a eller skriv här vid intresse.
Byter mot det mesta, gärna kassetter.
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

Sälj/köp/byt

Post by overkill »

Har en dublett på Jätteparty Ikväll singeln om det är intressant. Helt Ok skick. Har även kvar You Aint My Friend LP´n till byte om intresse finns.
(Kan nog skaka fram ytterligare ett ex av denna också).
ELN
Levertransplanterad
Posts: 2713
Joined: 06 May 2008, 07:38
Location: Strömstad

Sälj/köp/byt

Post by ELN »

Jag vill ha det mesta men har inget att byta med, så jag betalar
Errol
Glad amatör
Posts: 45
Joined: 05 Jan 2006, 09:40
Location: småland

Sälj/köp/byt

Post by Errol »

Någon som har Poster att sälja för humant-pris...?

Skulle gärna ha den där när han sitter med solglasögon"
öppen för andra förslag!

/ har redan "Silver Wheels" + en "eleganten"
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

Sälj/köp/byt

Post by overkill »

Vilken menar du, där han sitter med solglasögon?

Har i vilket fall tyvärr ingen poster att sälja.
Errol
Glad amatör
Posts: 45
Joined: 05 Jan 2006, 09:40
Location: småland

Sälj/köp/byt

Post by Errol »

http://www.luftkaffe.se/meduza/med_s_affischer.php

de 3 som är överst.
har för mig den kallats allt möjligt . figurerat flera på tradera.

Jag är intresserad av alla affischer förutom
* Silver Wheels, Eleganten , reklam-Live & E.hitler skiter"

overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

Sälj/köp/byt

Post by overkill »

Ok, då vet jag. Den i mitten har jag inramad. En klassiker som Eddie började sälja via Osadal runt 1983 (tror jag), men jag tror den sålts under senare år också då & då ibland via olika klubbar.
jaggare
Helgfyllo
Posts: 147
Joined: 25 Oct 2005, 04:03
Location: Tranås

Sälj/köp/byt

Post by jaggare »

Står kuken på er grabbar? Jägarn här!

Jag skulle vilja byta (Det här är ju HELT meningslöst att jag skriver det här!) ...Rätt Sårts råken roll emot Radio abonnerad. Radio Abonnerad fick min dotter tag på.... Det var första och förkoppningsvis sista gången jag hade starka funderingar på att... sälja henne.

Det enda det här kommer leda till är att 2000 jävlar vill köpa bandet men NEJ! jag säljer inte bandet!

På tal om att sälja band. Jag såg att silver wheels bandet gick för "ynka" 1775 spänn. det känns så UNDERBART! när man fortfarande kommer ihåg när man stod och tittade på 30 sådana på åhlens och beslutade att man inte ville ge 35 spänn för det bandet utan tog cden i stället. I need alkohol!
jaggare
Helgfyllo
Posts: 147
Joined: 25 Oct 2005, 04:03
Location: Tranås

Sälj/köp/byt

Post by jaggare »

Jag kommer att börja sälja mina Eddie tröjor igen. Den här gången på Tradera. Det verkar som det är DAX nu. med tanke på vad saker med Eddie går för där. Det här är slut spurten på dom nu så... var med för det är sista chansen nu. Jag börjar på Söndag den... den ...5 okt. Jag säljer då även en brochyr från osadal där med.
jaggare
Helgfyllo
Posts: 147
Joined: 25 Oct 2005, 04:03
Location: Tranås

Sälj/köp/byt

Post by jaggare »

Jaha då har jag bidragit med både byt och sälj då jag får väl ta och köpa något med. Det ända som fattas för mig är ju den där satans E. Hitler Nr. 2. Så Nu är det dax att jag får det här skiten komplett. Jag vet om 3 som har bandet/eller en avspelning av det. Ni vet även om att jag vet om det så... skicka ett medelande här. Jag vill köpa en bra avspelning av det. Säg vad ni ska ha för en sådan så får jag fundera på det. Jag är villig att gå rätt högt men.. hehe.. Ha i baktanke att jag koper en avspelning och inte ett orginalband.
jaggare
Helgfyllo
Posts: 147
Joined: 25 Oct 2005, 04:03
Location: Tranås

Sälj/köp/byt

Post by jaggare »

Jag får la ta en efterlysning här med. Det var någon som sa att han hade laddat ner hela min site (Kukrunkarfronten). Har du kvar den? Jag har inte ett spår av min eftersom HD aset som den låg på rasade.
/Jägarn
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Sälj/köp/byt

Post by uy »

http://web.archive.org/web/*/http://web ... u14209224/

Tyvärr så saknas bilderna som fanns på sidan och så syns inte bokstäverna å, ä och ö, så istället visas bara en massa frågetecken. Men annars tycks det mesta finnas kvar.
Skitarna ska va' lika långa i år
Post Reply