Anders o Måns.

Filmer och Tv-program diskuteras här
Post Reply
Jungbacka Erik
Site Admin
Posts: 2475
Joined: 01 Jan 2001, 01:01
Location: Vasa - Finland
Contact:

Anders o Måns.

Post by Jungbacka Erik »

grr wrote:Jag såg ju även "Time out" i vanlig ordning igårkväll. Höll på att dö av skratt då Robert Gustafsson imiterade en greve. Fy fan vad han lät som Greve von Boegroeff! Både sättet på vilket han talade och om vad han pratade också. Mycket underhållande.
Det var precis den tanken som slog mig också då han började prata om Stefan Holms nätta akterspegel Image
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Anders o Måns.

Post by Långis »

Ja, anders och måns, mina husgudar. Följde deras program på radion inann de började med tv. Stor humor, mina herrar, stor humor!
Last edited by Långis on 20 Oct 2006, 20:16, edited 1 time in total.
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Anders o Måns.

Post by Långis »

grr wrote:Hoppas verkligen du inte är ironisk, har hört lite delade meningar om de. Att folk utanför Lund inte förstår sig på dem med mera. Haha, "Lundahumorn är inte vad den har varit" har man hört... Nä, de har en lite speciell men grymt kul humor! Image De framställer sig så mesiga och säger massa konstigt, så man vet knappt vad som är seriöst... Men kul är det! Image
Nej, jag älskar programmet. Men vet att det är av typen hata/älska och många klarar inte av det, men det är precis min typ av humor.
rockabillyhoodlums
Periodare
Posts: 289
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

Anders o Måns.

Post by rockabillyhoodlums »

Går detta program att se på nätet? Fan att man missade de där med Greven
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Anders o Måns.

Post by ozzman »

Jag tycker de är riktigt bra.
Lite grann Monty Python light möter Hasse och Tage möter hjärnkontoret
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Anders o Måns.

Post by E-M »

Ibland kan jag tycka att dom är lite väl "mesiga" eller vad man ska säga. Men visst, humorn är för det mesta riktigt bra.
Post Reply