RH

Här kan du skriva utan att logga in
rockabillyhoodlums
Periodare
Posts: 289
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

RH

Post by rockabillyhoodlums »

Tjenare! Nog är jag vaken (som vanligt) sitter du å är fuller på lördags "morgonen" ? Image Fast nu ska jag sova
Last edited by rockabillyhoodlums on 04 Nov 2006, 07:19, edited 1 time in total.
Eleganten
Glad amatör
Posts: 33
Joined: 02 May 2006, 15:20
Location: Färila

RH

Post by Eleganten »

Hallå Ese! Japp jag är här, fast man borde väl sova snart. Man får gratulera till ditt hundrade inlägg Image
Eleganten
Glad amatör
Posts: 33
Joined: 02 May 2006, 15:20
Location: Färila

RH

Post by Eleganten »

Tack för sången förresten, mycket vackert Image
rockabillyhoodlums
Periodare
Posts: 289
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

RH

Post by rockabillyhoodlums »

Jag satt å tänkte på Per Bjurman när en sak slog mig. P.B kan helt enkelt inte rå för att han skrivit en del obegripliga recensioner. Let's face it! Han kommer från Borlänge. Borlänge är nog den enda staden i Sverige som är stolta över att ha fått en Ica Maxi. Du kunde känna hysterin som löd, oron och spänningen som låg i luften, hypningen i lokalmedian! Om hur vilken metropol Borlänge blivit, att de precis som i new york nu kunde sköta sin dagliga varuinhandling tills klockan 22! Maxi var steget in i framtiden för 2000. Kanske säger en del om Bjurmans uppväxt
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

RH

Post by uy »

jag antar att detta är meduzalnads officiella Jag-är-uppe-sent-tråd. Nu är det inte så sent, men det kanske blir sent, för jag hjälper en klasskompis med läxan som ska vara klar i morgon.
Skitarna ska va' lika långa i år
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

RH

Post by E-M »

Jag kan inte sova idag heller, jag har fan sömnproblemImage.
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

RH

Post by ozzman »

on 11/05/2006 at 08:19:34, RockabillyHoodlums wrote:Jag satt å tänkte på Per Bjurman när en sak slog mig. P.B kan helt enkelt inte rå för att han skrivit en del obegripliga recensioner. Let's face it! Han kommer från Borlänge. Borlänge är nog den enda staden i Sverige som är stolta över att ha fått en Ica Maxi. Du kunde känna hysterin som löd, oron och spänningen som låg i luften, hypningen i lokalmedian! Om hur vilken metropol Borlänge blivit, att de precis som i new york nu kunde sköta sin dagliga varuinhandling tills klockan 22! Maxi var steget in i framtiden för 2000. Kanske säger en del om Bjurmans uppväxt [/quote]

Image
Det lustiga är att jag inte är särskilt förvånad.
Det var precis lika i Gävle, ett jävla rabalder om att ett ICA maxi skulle byggas.
Långa debatter i tidningarna om för eller emot, man kan ju tycka att folk borde ha bättre saker för sej men man kanske inte har det i småstäder.
rockabillyhoodlums
Periodare
Posts: 289
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

RH

Post by rockabillyhoodlums »

Nej verkligen inte! I de flesta småstäder & orter så lever man andras liv lika mycket som sitt eget. De ska tjafsas om allting. Hade folk ett bättre sexliv så skulle knappt nån bry sig. Det är enormt viktigt att ha ett bra sexliv
Last edited by rockabillyhoodlums on 09 Nov 2006, 07:07, edited 1 time in total.
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

RH

Post by ozzman »

on 11/09/2006 at 07:06:29, RockabillyHoodlums wrote:Hade folk ett bättre sexliv så skulle knappt nån bry sig. Det är enormt viktigt att ha ett bra sexliv [/quote]

Image

Amen
2meterhansson
Obotlig alkoholist
Posts: 989
Joined: 18 Jun 2006, 10:43
Location: Lima

RH

Post by 2meterhansson »

Dom gångerna jag är uppe vid ett på natten, så antingen jobbar jag natt skift, och då har jag inte tid att sitt här eller så har jag sex och då har jag varken vilja eller lust att sitta här eller så är jag full och då är det ingen ide jag sitter här överhuvudtaget, då skulle det bara bli en massa svammel.
rockabillyhoodlums
Periodare
Posts: 289
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

RH

Post by rockabillyhoodlums »

Jag satt å sysslade med annat, hade inte tid
Last edited by rockabillyhoodlums on 19 Nov 2006, 07:12, edited 1 time in total.
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

RH

Post by uy »

Ja, då var jag uppe sent en gång. Anledningen måste väl vara att jag är ledig i morgon. Jag kanske ska ta och titta på Thats 70' show.
Skitarna ska va' lika långa i år
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

RH

Post by uy »

Nu har jag sett två avsnitt. Ska nog se ett till innan jag går och lägger mig.
Skitarna ska va' lika långa i år
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

RH

Post by E-M »

Anledningen till att jag är uppe sent är: -jag kan som vanligt inte somna Image.
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

RH

Post by uy »

E-M: prova att gå upp tidigt på morgonen och sov inget under dagen. Jag hade samma problem på söndara förut. Jag kunde inte somna på kvällen för att jag legat kvar i sängen halva dagen. Då är man inte särskilt trött på kvällen.
Skitarna ska va' lika långa i år
Post Reply