Reggade medlemmar...

Här kan du skriva utan att logga in
Post Reply
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Reggade medlemmar...

Post by E-M »

Skulle bara vilja veta varför så många reggar sig, men såpass få är aktiva.

Jag skulle tro att anledningen till att dom flesta reggar sig är: alternativ 2 eller 3.
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Reggade medlemmar...

Post by uy »

Jag röstade på alternativ 1, men helst skulle jag röstat på "för att turkiska grisar vid namn Bertil flyger jämna veckor över Ryssland". Men det alternativet fanns inte, trots at tdet är anledningen till att 74% av forumets medlemmar reggat sig.

Men jag hoppas att inte alltför stor skara misströstar och bojkottar frågan, då den i grund och botten är bra och välställd. Om ditt alternativ inte finns med kan du rösta på alternativ 1, om det passar dig bra. annars kan du rösta på alternativ 2 i protest.
Skitarna ska va' lika långa i år
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Reggade medlemmar...

Post by ozzman »

Jag reggade mej ursprungligen för att läsa rockarns alster. Sedan märkte jag att det var en massa trevligt folk här så då fortsatte jag att skriva.
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Reggade medlemmar...

Post by ozzman »

grr wrote:Varför är du kvar här då? Nu när du upptäckt att folket i själva verket inte på långa vägar är så trevligt som vi först gav oss uttryck för att vara?
Image Image Image

Brist på bättre kanske.
Nej jag tycker nog att det generellt sett funkar bra. Lite mycket kommunister, brunskjortor och bondlurkar kanske Image men samtidigt ganska högt i tak jämfört med andra forum och det tycker jag om.
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Reggade medlemmar...

Post by E-M »

grr wrote:Frågan har ju tagits upp förut. Tror knappast folk reggar sig för att smyga omkring och läsa allt som skrivits här, det finns väl bättre tidsfördriv i tillvaron. Och ovanpå alltihop: För att kunna komma åt de som ni kallar "låsta" rummen måste man väl ha ett särskilt lösenord? Och vem fan av oss skulle lämna ut det till en inaktiv idiot? Visst, det är ett smärre mysterium men bara släpp det. Låt de sitta på sina feta arslen och beundra oss, de vet väl själv de är så korkade att de inte skulle få en syl i vädret här...
Om du inte la märke till det så har man inte rättigheter till alla rummen om man inte är medlem. Finns vissa som är såkallade "låsta" då.

Sedan så verkar ju tydligen inte folk ha bättre tidsfördriv, varför skulle dom annars regga sig?. Det är just det jag hoppas att kunna få lite svar på.
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Reggade medlemmar...

Post by E-M »

Ingen aning, det är det som jag försöker ta reda på som sagt.

Konstigt att du inte har lagt märke till det förresten, för det räcker ju med att du är utloggad och inte orklar logga in så märker man ju att man inte kan komma åt vissa rum som "gäst".

Jag höll i alla fall på att kolla runt lite här INNAN jag blev medlem. För att se om det var värt att bli medlem, så tror jag dom flesta här har gjort. Troligtvis är du nog rätt så ensam om att bara regga dig utan att kolla vad det är.
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Reggade medlemmar...

Post by Långis »

Vill minnas att jag läste nån länk i johnjohns gästbok och läste här ett tag innan jag reggade mig...
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

Reggade medlemmar...

Post by uy »

Jag hittade en länk till det gamla meduzaland i John-johns gästbok. Jag reggade mig och skrev något inlägg, men glömde snart bort forumet. Sedan sökte jag efter meduza på goggle och hittade ett forum där detta forum diskuterades. Det vär där Jungbacken fick tips om Suddenlaunch's forum. Jag minns jag reggade mig för att kunna fråga Långis hur han spelat in sina kassetter till datorn.
Skitarna ska va' lika långa i år
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Reggade medlemmar...

Post by E-M »

Koll och koll, jag vet helt enkelt att det finns vissa rum (har dom tyvärr inte i huvudet) som man inte har tillgång till som ickemedlem. Så enkelt var det.

Sedan om du mår bättre av att spekulera i hur jag har resonerat och tänkt när jag bestämde mig för att bli medlem, så är ju det ju helt upp till dig.
wiking
Levertransplanterad
Posts: 1827
Joined: 02 Jan 2005, 17:45

Reggade medlemmar...

Post by wiking »

Hur får jag tillträde till bunkrn? Vem ska jag fråga?
ozzman
Levertransplanterad
Posts: 4728
Joined: 27 Jul 2007, 01:49
Location: Kungliga hufvudstaden
Contact:

Reggade medlemmar...

Post by ozzman »

E-M och Grr:

Tammefan om ni inte låter som ett gammalt gift par ibland Image
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

Reggade medlemmar...

Post by E-M »

E-M wrote:Ingen aning, det är det som jag försöker ta reda på som sagt.

Konstigt att du inte har lagt märke till det förresten, för det räcker ju med att du är utloggad och inte orklar logga in så märker man ju att man inte kan komma åt vissa rum som "gäst".

Jag höll i alla fall på att kolla runt lite här INNAN jag blev medlem. För att se om det var värt att bli medlem, så tror jag dom flesta här har gjort. Troligtvis är du nog rätt så ensam om att bara regga dig utan att kolla vad det är.
Jag hittade ett Meduza forum, läste en sak ock blev medlem. Så jäkla svårt va de inte Image Jag kände mig övertyad av välkomnandet som antagligen bidragit till att ja kommer stanna här på Meduzaland
Last edited by ELN on 14 May 2008, 10:36, edited 1 time in total.
errrol
Obotlig alkoholist
Posts: 657
Joined: 15 Mar 2008, 03:20
Location: umeå

Reggade medlemmar...

Post by errrol »

]Jag röstade på alternativ 1, men helst skulle jag röstat på "för att turkiska grisar vid namn Bertil flyger jämna veckor över Ryssland". Men det alternativet fanns inte, trots at tdet är anledningen till att 74% av forumets medlemmar reggat sig. buhahahha Image Image

jag valde alternativ numer 1 för det är väl det man ska va? diskuter om eddie meduza Image
Post Reply