Sämst of Tradera

Sälj, köp eller byt dina Eddie Meduza prylar här
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Sämst of Tradera

Post by Långis »

ja, det kan man undra. Är hur som helst med största sannolikhet en kopia om den ens existerar.
Last edited by Långis on 19 Jun 2007, 21:47, edited 1 time in total.
2meterhansson
Obotlig alkoholist
Posts: 989
Joined: 18 Jun 2006, 10:43
Location: Lima

Sämst of Tradera

Post by 2meterhansson »

Ja den skulle jag inte bjuda 50 öre på ens, men det finns tydligen dom som bjuder på allt.
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Sämst of Tradera

Post by Långis »

on 06/19/2007 at 22:50:13, grr wrote:det enda sättet att kunna sätta åt säljaren och få honom avstängd. [/quote]

I just det här fallet tycker åtminstone jag att det är mer tveksamt om avstängning är motiverad.
Säljaren ger ju aldrig intrycket att det är ett original han säljer.
Boven i det här fallet är köparen som inte förstår bättre...
kingmeduza
Helgfyllo
Posts: 239
Joined: 08 Dec 2006, 08:10
Contact:

Sämst of Tradera

Post by kingmeduza »

Hur som helst så är det iriterande att det kommer upp sån här skräp på tradera, men så llänge det finns köpare så kopierar dom tror jag,

Skulle vara roligt å att sätta ut en auktion, typ... Delar till kassetten "Mannen utan hjärna" säljes, bandet inuti är borta och själva plast höljet, men tror att någon skruv som håller ihop kassetten finns kvar, passa på och köp dessa skruvar om ni hittar en billig kopia av "Mannen utan hjärna" så kan ni byta ut dom skruvarna till dessa och få orginal skruvs-look, skruvarna är i M6 med mutter, och dom sa på järnaffären att dom passar om man borrar lite Image

Endast seriösa bud tack!!


kingmeduza
Helgfyllo
Posts: 239
Joined: 08 Dec 2006, 08:10
Contact:

Sämst of Tradera

Post by kingmeduza »

on 06/20/2007 at 12:42:39, grr wrote:Är det verkligen moraliskt försvarbart? Image [/quote]

Nä, tror inte det, Image men skulle inte förvåna mig om man fick ett bud, Image Image

Nej,.. jag var bara lite iriterad när jag satt och skrev! så jag skojade till det lite.
kingmeduza
Helgfyllo
Posts: 239
Joined: 08 Dec 2006, 08:10
Contact:

Sämst of Tradera

Post by kingmeduza »

Hehe, ja det glömde jag Image
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

Sämst of Tradera

Post by overkill »

Ja Jävlar...

http://www.tradera.com/EXTREMET_Sallsyn ... n-45315638

Knappast nått äkta då dvd´n var hemma-gjord när den kom, om än en ganska snyggt gjord sådan.
Tänk om nötterna som bjuder hade skrivit upp sig på Löfbergs mailinglista stället och köpt den billigare där när den kom och då hade säkerligen försäljningen ökat och Peter hade kanske fått sålt fler och därmed borde chansen öka att han vill ge ut nått mera.
2meterhansson
Obotlig alkoholist
Posts: 989
Joined: 18 Jun 2006, 10:43
Location: Lima

Sämst of Tradera

Post by 2meterhansson »

Var det någon mer än jag som såg "Ravelli" skivan var uppe några timmar idag, sen försvann den utan bud.
overkill
Levertransplanterad
Posts: 2400
Joined: 19 Jun 2005, 15:47

Sämst of Tradera

Post by overkill »

Nej, det missade jag tyvärr. Säljaren ångrade nog sig då. Minns du var utropspriset låg på hanson?
Jag såg en gång (i vintras tror jag det var) West A Fool Away - indragna versionen på kassett men den låg bara uppe nån timme innan säljaren tog bort den. Samma säljare hade tidigare haft uppe lite andra Eddie-saker men den kassetten var nog för svår att släppa trots allt, verkar det som.
2meterhansson
Obotlig alkoholist
Posts: 989
Joined: 18 Jun 2006, 10:43
Location: Lima

Sämst of Tradera

Post by 2meterhansson »

Jag hittade den under avslutade http://www.tradera.com/Eddie_Meduza_Har ... n-45326559 20 kr var utropspriset
2meterhansson
Obotlig alkoholist
Posts: 989
Joined: 18 Jun 2006, 10:43
Location: Lima

Sämst of Tradera

Post by 2meterhansson »

grr: Problemet är att du inte läser tråden klart innan du skriver. Jag gav overkill en länk till ett objekt jag skrev om två poster upp.
Last edited by 2meterhansson on 06 Jul 2007, 21:50, edited 1 time in total.
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Sämst of Tradera

Post by Långis »

on 07/06/2007 at 21:04:09, Overkill wrote:Ja Jävlar...

http://www.tradera.com/EXTREMET_Sallsyn ... n-45315638

Knappast nått äkta då dvd´n var hemma-gjord när den kom, om än en ganska snyggt gjord sådan.
Tänk om nötterna som bjuder hade skrivit upp sig på Löfbergs mailinglista stället och köpt den billigare där när den kom och då hade säkerligen försäljningen ökat och Peter hade kanske fått sålt fler och därmed borde chansen öka att han vill ge ut nått mera. [/quote]

ja, haha, jag skrattade gott när jag såg den.
Kanske dags att sälja min dublett snart...
kingmeduza
Helgfyllo
Posts: 239
Joined: 08 Dec 2006, 08:10
Contact:

Sämst of Tradera

Post by kingmeduza »

Undrar vad slutpriset blir på denna extrema dvd Image
800 kr säkert!!
VolvoFarfar
Glad amatör
Posts: 1
Joined: 08 Jul 2007, 17:00

Sämst of Tradera

Post by VolvoFarfar »

ImageHa Ha jag köpte en sådan dvd på powermeet i lördags för 150kr och säljaren hade flera stycken.
jag kanske skulle ha köppt några mer och sålt Image
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

Sämst of Tradera

Post by Långis »

on 07/09/2007 at 03:04:46, VolvoFarfar wrote: ImageHa Ha jag köpte en sådan dvd på powermeet i lördags för 150kr och säljaren hade flera stycken.
jag kanske skulle ha köppt några mer och sålt Image [/quote]

Kanske är någon som köpt upp Löfbergs resterande lager? Han verkar inte ha fått många sålda via hemsidan iallafall...

Välkommen till forumet, förresten!
Last edited by Långis on 09 Jul 2007, 15:56, edited 1 time in total.
Post Reply