KingMeduza

Presentera er själva här
kingmeduza
Helgfyllo
Posts: 239
Joined: 08 Dec 2006, 08:10
Contact:

KingMeduza

Post by kingmeduza »

Jo,..det rör på sig..men det tar tid Image

Och jag glömde två kassetter såg jag igår Image
User avatar
uy
Levertransplanterad
Posts: 5438
Joined: 13 Oct 2004, 15:42
Location: Dalarna, Dalarna
Contact:

KingMeduza

Post by uy »

Trevligt! Vad fanns på bonusbandet från Sofia music?
Skitarna ska va' lika långa i år
kingmeduza
Helgfyllo
Posts: 239
Joined: 08 Dec 2006, 08:10
Contact:

KingMeduza

Post by kingmeduza »

Tjena uy!
Jag har bara lyssnat igenom bandet snabbt men det är låtar som är enbart med engelska texter.."Rockabilly boogie" vet jag va med...men som sagt har bara funktions testat bandet...

Men jag slänger in låtlistan här när jag har lyssnat igenom bandet bättre Image
kingmeduza
Helgfyllo
Posts: 239
Joined: 08 Dec 2006, 08:10
Contact:

KingMeduza

Post by kingmeduza »

Nu ligger mina lp och promo skivor ute på sidan!

http://www.kingmeduza.se
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

KingMeduza

Post by Långis »

Din sida börjar arta sig!
kingmeduza
Helgfyllo
Posts: 239
Joined: 08 Dec 2006, 08:10
Contact:

KingMeduza

Post by kingmeduza »

on 02/21/2007 at 20:11:31, Långpanna wrote:Din sida börjar arta sig! [/quote]

Jo det tar sig,.. Image
men huuaaa vilket jobb..men det är det värt när det är klart...men det blir det förstås inte Image Image
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

KingMeduza

Post by Långis »

Nej, det ska gudarna veta. Det är lite det sopm är roligt också, att den aldrig kan bli riktigt klar. Det finns hur mycket som helst att föbättra och fixa med.
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

KingMeduza

Post by E-M »

Jag håller ju på med en hemsida om Eddie. Den börjar likna något nu, sakta men säkert så växer den. Jag började ju för ca: 1 år sedan, sedan dess så har jag gjort säkert 3 olika startsidor – fast aldrig blivit nöjd. Dock så har jag en nu som jag är rätt så nöjd med, har fått fixat rätt så mycket med den. Fast det är en himla massa kvar, säkert 200 timmars jobb. Fast som Långpanna säger: – "... den aldrig kan bli riktigt klar. Det finns hur mycket som helst att föbättra och fixa med.". Så jag kommer att lägga upp den när jag är helt klar med biografin och diskografin etc. Sedan så har jag lite andra roligheter så sidan skiljer sig lite från andra.
kingmeduza
Helgfyllo
Posts: 239
Joined: 08 Dec 2006, 08:10
Contact:

KingMeduza

Post by kingmeduza »

Jo det är roligt med hemsida..för mindre än 2 månader sen satt jag hos en kompis och skulle lära mig göra en egen hemsida..men satan vad det såg inveklat ut, sen satt jag hemma och lekte och krångla med den som ligger ute nu det är den första sidan jag har gort i hela mitt liv...men fan va intresant det är med egen sida,och min kommer och få många ansiktslyft framöver men det är kul tycker jag med..

E-M,.. roligt att du också håller på med en Eddie sida,...när beräknar du ha den ute på nätet?
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

KingMeduza

Post by E-M »

Jag har inget specifikt datum eller så... För ibland så kan jag sitta 3 timmar i streck och pilla med den och ibland så kan det gå ett par veckor utan att jag har gjort något alls med den. Fast jag kommer att lägga upp den när jag känner att den är hyfsad färdig, vill inte lägga den på is efter allt det arbete som jag har lagt ned på den hittils. Fast det skulle vara gött om jag kunde fått lagt ut den någon gång i augusti eller så i alla fall. Helst tidigare.
kingmeduza
Helgfyllo
Posts: 239
Joined: 08 Dec 2006, 08:10
Contact:

KingMeduza

Post by kingmeduza »

on 02/24/2007 at 04:05:29, E-M wrote:Jag har inget specifikt datum eller så... För ibland så kan jag sitta 3 timmar i streck och pilla med den och ibland så kan det gå ett par veckor utan att jag har gjort något alls med den. Fast jag kommer att lägga upp den när jag känner att den är hyfsad färdig, vill inte lägga den på is efter allt det arbete som jag har lagt ned på den hittils. Fast det skulle vara gött om jag kunde fått lagt ut den någon gång i augusti eller så i alla fall. Helst tidigare. [/quote]

Ok,...det ska bli trevligt när sidan dycker upp..
spinken
Helgfyllo
Posts: 61
Joined: 23 Oct 2004, 16:47
Location: Ljungbyhed
Contact:

KingMeduza

Post by spinken »

En väldigt imponerande samling må jag säga...
kingmeduza
Helgfyllo
Posts: 239
Joined: 08 Dec 2006, 08:10
Contact:

KingMeduza

Post by kingmeduza »

on 02/25/2007 at 03:23:20, Spinken wrote:En väldigt imponerande samling må jag säga... [/quote]

Tackar,..

Själv är jag mycket imponerad av din sida...den har du lyckats bra med..
spinken
Helgfyllo
Posts: 61
Joined: 23 Oct 2004, 16:47
Location: Ljungbyhed
Contact:

KingMeduza

Post by spinken »

man tackar...har lyckats att komma ihåg att slänga upp en länk till din sida nu...minnet sviker en gammal man Image

on 02/26/2007 at 09:46:06, KingMeduza wrote:Tackar,..

Själv är jag mycket imponerad av din sida...den har du lyckats bra med.. [/quote]
kingmeduza
Helgfyllo
Posts: 239
Joined: 08 Dec 2006, 08:10
Contact:

KingMeduza

Post by kingmeduza »

on 03/01/2007 at 22:30:04, Spinken wrote:man tackar...har lyckats att komma ihåg att slänga upp en länk till din sida nu...minnet sviker en gammal man Image

[/quote]

Ja då får en tacke igen Image

Det blev kanon!!
Post Reply