KingMeduza

Presentera er själva här
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

KingMeduza

Post by Långis »

Ja, bättre sent än aldrig som sagt. Har fått tilluppkoplingen nu och länkat.

Sitter och tittar på din sida nu och den blir bara bättre och bättre. Undrar en sak: Hur i hela friden har du kunnat komma över singeln 13 år/här hemma från Errol? Och dessutom TVÅ EXEMPLAR!!! Jag är oerhört imponerad. Ejakulerade här hemma...
Skivmarknad?
Last edited by Långis on 23 Mar 2007, 11:50, edited 1 time in total.
kingmeduza
Helgfyllo
Posts: 239
Joined: 08 Dec 2006, 08:10
Contact:

KingMeduza

Post by kingmeduza »

on 03/23/2007 at 11:40:07, Långpanna wrote:Ja, bättre sent än aldrig som sagt. Har fått tilluppkoplingen nu och länkat.

Sitter och tittar på din sida nu och den blir bara bättre och bättre. Undrar en sak: Hur i hela friden har du kunnat komma över singeln 13 år/här hemma från Errol? Och dessutom TVÅ EXEMPLAR!!! Jag är oerhört imponerad. Ejakulerade här hemma...
Skivmarknad? [/quote]

Tjena!..Det var ett tag sen.. Image

Man får tacke för både länk o allt Image

En utav Errol siglarna kommer faktiskt från tradera med ett slåtill pris på 2000 kr för några månader sen...auktionen hade varit ute 3 min när jag slog till på dom 2000 kr....var nog inte många som han och se den auktionen tror till och med jag var enda besökandet på auktionen..jag tyckte det va så kul att jag sparade auktions sidan i min dator...

Så nu fattas Errol kassetten...Hmmm..den har ju du om jag inte mins fel...inget som är till salu va! Image Image

Mvh/

gurlf
Helgfyllo
Posts: 236
Joined: 13 Dec 2006, 07:54
Location: mellan norge och finland

KingMeduza

Post by gurlf »

on 03/24/2007 at 21:08:02, KingMeduza wrote:Tjena!..Det var ett tag sen.. Image

Man får tacke för både länk o allt Image

En utav Errol siglarna kommer faktiskt från tradera med ett slåtill pris på 2000 kr för några månader sen...auktionen hade varit ute 3 min när jag slog till på dom 2000 kr....var nog inte många som han och se den auktionen tror till och med jag var enda besökandet på auktionen..jag tyckte det va så kul att jag sparade auktions sidan i min dator...

Så nu fattas Errol kassetten...Hmmm..den har ju du om jag inte mins fel...inget som är till salu va! Image Image

Mvh/

[/quote]

ja, men vart fan fick du tag på den andra då?
kingmeduza
Helgfyllo
Posts: 239
Joined: 08 Dec 2006, 08:10
Contact:

KingMeduza

Post by kingmeduza »

on 03/24/2007 at 23:05:09, gurlf wrote:ja, men vart fan fick du tag på den andra då? [/quote]

Ja...det glömde jag visst talaom. Image

Den singeln köpte jag av en kompis som har lite kontakter när det gäller Meduza... senast bla..mannen utan hjärna som jag inte tror att det blir något med längre...men fan så nära jag va utav den kassetten..allt var så gott som klart men sen backade säljaren ur berättade min kompis...jag mår dåligt bara att tänka på det...fan en sån chans kommer nog aldrig mer!!
Last edited by kingmeduza on 25 Mar 2007, 01:43, edited 1 time in total.
kingmeduza
Helgfyllo
Posts: 239
Joined: 08 Dec 2006, 08:10
Contact:

KingMeduza

Post by kingmeduza »

Tjabba!!
Här finns en liten artikel i NWT om mig och min Lincoln med familj i karlstad om någon vill se.

http://www.nwt.se/ArticlePages/200706/1 ... 30.dbp.asp

Ha det gött allihop!!
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

KingMeduza

Post by Långis »

on 06/18/2007 at 20:30:57, KingMeduza wrote:Tjabba!!
Här finns en liten artikel i NWT om mig och min Lincoln med familj i karlstad om någon vill se.

http://www.nwt.se/ArticlePages/200706/1 ... 30.dbp.asp

Ha det gött allihop!!
[/quote]

Kul! Du fick regskylten som jag alltid funderat på Image Har tyvärr aldrig haft nån vettig bil att sätat den på. Är det nån il den skylten ska sitta på så är det nog bannemig din Lincoln!
Måste bara få se den där bilen på nära håll nån gång!
Last edited by Långis on 18 Jun 2007, 22:54, edited 1 time in total.
E-M
Levertransplanterad
Posts: 4364
Joined: 08 Oct 2005, 15:21
Location: Någonstans i Västra götaland;)

KingMeduza

Post by E-M »

Hehe, jag läste den förut idag. Hade ingen aning om att den var om dig Image
2meterhansson
Obotlig alkoholist
Posts: 989
Joined: 18 Jun 2006, 10:43
Location: Lima

KingMeduza

Post by 2meterhansson »

Kul med reportaget, den bilen verkar vara något extra, och som långpanna skrev, ska jag till Karlstad någon gång får du nog ett besök av mig.
kingmeduza
Helgfyllo
Posts: 239
Joined: 08 Dec 2006, 08:10
Contact:

KingMeduza

Post by kingmeduza »

Tackar tackar!!
Tycker nog att skicket på bilen var lite uppskruvat av reportern, låter nästan som den är ny Image

Angående regplåten "MEDUZA" så trode jag inte det va sant att ingen hade tagit den redan...har fått förfrågningar om den är till salu, va bara att svara "äru döm i höve" Image Image...Nej det är en ära att få bära det namnet på nummerplåten, och vart man än kommer så blir man påmind om Eddie.

Klart ni ska göra ett besök och åka med på crusing om ni kommer till Karlstad Image
kingmeduza
Helgfyllo
Posts: 239
Joined: 08 Dec 2006, 08:10
Contact:

KingMeduza

Post by kingmeduza »

on 06/19/2007 at 13:29:54, grr wrote:Men vad är det för årsmodell på den? Inifrån ser inte rutorna särskilt mörktonade ut, såvitt jag kan se. Vad är det för Buick du hade velat ha egentligen? [/quote]

Det är en -78, skattefri nästa år, rutorna ser helt kolsvarta ut på utsidan, så där bak kan man göra mycket utan att någon ser ett skvatt Image, men från insidan ser man hyffsat bra utått, på bilden ligger solen på så det är väll därför det ser ljust ut.

Buicken skulle ha varit en Limited -58 eller en Roadmaster -58, gillar den bilen skarpt!
kingmeduza
Helgfyllo
Posts: 239
Joined: 08 Dec 2006, 08:10
Contact:

KingMeduza

Post by kingmeduza »

Glömde ju fråga,
vilken bilmärke och modell har du som favorit grr?

Långis,..Varför inte ta "ERROL"
Långis
Posts: 4558
Joined: 07 Oct 2004, 07:59
Contact:

KingMeduza

Post by Långis »

on 06/19/2007 at 16:30:58, KingMeduza wrote:Långis,..Varför inte ta "ERROL" [/quote]

Jo, det är en tanke som slagit mig. Skulle sitta som en smäck!

Grr: Budgeten på taunusen är 30 000 så nog har jag råd. Blir det nåt över så kan det mycket väl bli en skylt.
kingmeduza
Helgfyllo
Posts: 239
Joined: 08 Dec 2006, 08:10
Contact:

KingMeduza

Post by kingmeduza »

on 06/19/2007 at 17:02:52, grr wrote:Jo, Buick -58orna är grymt sköna. Snackar vi glidare kan jag räkna upp ett par härliga åk. Tycker Oldsmobile-kärrorna från 1958 var häftiga. Likaså Cheva Bel Air -58:a, Cheva Impala -59:a, Pontiac Bonneville 58:a, Cadillacs från 57 till 59 och Mercury Montclair 58:a är drömbilar. För övrigt är Saab och Volvo mina favoritmärken, men den diskussinonen tar vi i Saab/Volvo-tråden eller åtminstone i bilforumet. Eller hur? Och vill du fortsätta snacka glidare går det bra i glidartråden i bilforumet. [/quote]

Bra smak grr,.. du glömde Cheva Bel Air -57, såg inte att ni har fixat till ett forum för bilar,det är klart vi kan ta det där istället,..men det tar vi en annan gång.

Långis, gör som jag, tänk så här.. 6000 kr på 10 år blir inte mer än ca: en pizza i månaden, 50 spänn..då känns det helt plötsligt billigt Image Image
kingmeduza
Helgfyllo
Posts: 239
Joined: 08 Dec 2006, 08:10
Contact:

KingMeduza

Post by kingmeduza »

on 06/19/2007 at 22:48:01, grr wrote:hur har du lyckats undgå denna stora händelse? Image [/quote]

Jag är nog dåligt uppdaterad bara Image
gammalhardrockare
Levertransplanterad
Posts: 5422
Joined: 01 Jan 1970, 01:00

KingMeduza

Post by gammalhardrockare »

KingMeduza:

Du kan möjligtvis inte lägga ut lite bilder på din digra Meduzasamling? Skulle vara kul!
Post Reply